kawazaki-zx900r
Ny medlem
Hej jag har problem med min Kawasaki zx9-r.Startade upp den igår lätt stå på tomgång en stund Men idag startade den inte alls röd lampa lyste rött inte ett liv i hojen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ladda batteriet över natten och försök igen, har du ett Biltema-batteri så kan du önska dig ett Yuasa i julklapp.kawa zx9-r-94 Brytaren är ej dödläge.för två veckor så var jag ut och startade upp densamma problem inte ett liv gick in kom tillbaks då startade den kontigt.Kan det vara startmotorn
Kast bort !!ja det är ett biltema batteri
Å sen ger du fan i vinterstarter om du inte tänker köra. Ja, det är skitmysigt att få lukta å lyssna lite på sitt odjur, men den tycker det suger gnupung.![]()
Nej, hojen laddar dåligt på tomgång och motorn hinner aldrig bli genomvarm, det är bara kylvattentemperaturen som går upp. Dessutom riskerar Du att sota igen stiften. Nej, låt motorn vila och underhållsladda bara batteriet, det räcker bra såäven om man låter hojen stå på ett bra tag tills den når rätt arbetstemperatur? jag brukar gå ut nån gång i månaden o starta upp hojen.. men de har jag bara trott va bra för hojen? dock står min på underhållsladdning hela vinterperioden..
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |