plisse
Gudomlig sporthojare
Henrör vet jag inte, men jag har ett helrör hemma. Det hjälper till när man behöver lyssna på dessa stollar.Precis!
Var är henröret?
Henrör vet jag inte, men jag har ett helrör hemma. Det hjälper till när man behöver lyssna på dessa stollar.Precis!
Var är henröret?
Betyder detta nu att "Brunsmetningen" och "Blåsmetning" och allt vad Bolund stått och brölat mot högern om nu kommer upphöra och dom kommer driva miljöpolitik och inte blockpolitik?
Helldén sa själv igår i Agenda att han står "tillvänster om mitten" och att MP står "närmare V än C"....
Så räkna kallt med att MP även i fortsättningen kommer att vara ett vänsterparti, till och med något mer radikalt än de som kallar sig Vänsterpartiet. Alltså ytterligare ett parti för sådana som kallar sig "arbetare" men i själva verket vill göra allt annat än arbeta men gärna få lika bra betalt...
Hennes tyska fredagsklubb har väl också tagit avstånd från hennes numer pga det och pratat om att byta namn. Det är nog inte alla som inser hur fort det kan gå att rasera ett varumärke, oavsett hur PK det är, i vissa avseenden.Gretas egen lilla fredagsklubb har väl dessutom deklarerat att man står på Palestinas och Hamas sida i den senaste konflikten, med någon ludding motivering typ "om man står för klimaträttvisa står man också för social rättvisa"...
En del av hennes klubb vill inte ha med henne att göra efter de där tilltagen.Gretas egen lilla fredagsklubb har väl dessutom deklarerat att man står på Palestinas och Hamas sida i den senaste konflikten, med någon ludding motivering typ "om man står för klimaträttvisa står man också för social rättvisa"...
Underhållande ja. Om det inte varit rikets energiförsörjning som står på spel.Kan bli underhållande att följa dessa två partier fram till valet.
View attachment 492226
Näää, det skiter vi i. Jag vill veta var grenröret är?Precis!
Var är henröret?
Ja katastrof att de förstört världens bästa elsystem som gav låga priser och superstabil el-leveranser. Kärnkraft med vattenkraft som komplement är helt enkelt självklart utifrån ett vetenskapligt perspektiv.Underhållande ja. Om det inte varit rikets energiförsörjning som står på spel.
Men visst, vi har gott om el. Om det blåser, är solig och är välfyllda vattenmagasin. Samtidigt. Ja och inte för kallt såklart. Eller något av de alldeles för få kvarvarande kärnkraftverket är trasigt.
![]() |
Hoj-X 2024
Den andra till fjärde febru... |
![]() |
Honda miljardsatsar på elmotorcyklar
Tidigare under veckan höll ... |
![]() |
Triumph TF 250-X redo för crossbanan
Det har ryktats om den så l... |
![]() |
Anmälan öppen för Speed Weekend
Den 1-2 mars nästa år är de... |
![]() |
Mer om MC-Mässan 2024
Den 26 – 28 januari samlar ... |
![]() |
Nya KTM 1390 SUPER DUKE R
KTM har lanserat 1390 SUPER... |
![]() |
KTM 1390 Superduke R 2024!
Till nästa år firar KTM Duk... |
![]() |
Triumphs nya cross presenterad, välkommen TF 250-X!
Idag visades den äntligen u... |
![]() |
Nya endurokläder från USWE!
USWE Lera, byxor och tröja.... |
![]() |
MC-Mässan 2024 närmar sig
Den 26 – 28 januari samlar ... |