Metallica biljetter

Basti

100% ÄGG
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda cbr1000rr
Jag har 3st Metallica biljetter som jag har tänkt att sälja :( för att kunna få loss lite deg till hojåkandet :tummenupp
Fråga: Hur mycket pengar kan man få för tre ståbiljetter?

Basti skrev:
Jag har 3st Metallica biljetter som jag har tänkt att sälja :( för att kunna få loss lite deg till hojåkandet :tummenupp
Fråga: Hur mycket pengar kan man få för tre ståbiljetter?

En snabb titt på Blocket (SLÖFOCK! :fatta! ) avslöjar att dagspriset på dylika ståplatsbiljetter ligger mellan 700-1000:-/st.

Thundercat skrev:
Fast du kan väl inte sälja dina biljetter och missa Metallica??? :dummer

Måste göra det för jag har inga pengar att tanka hojen eller åka på några mc-evenemang. Men jag såg dom på Roskildefestivalen för några års sedan får leva på det ett tag till.

Optimalt skrev:
ehhm... 400:- styck låter rimligt? :Bugar

Det där var allt fasligt likt ett... :eek: :eek: Skambud! :eek: :eek: :ajjabajja

Skam och fasa kommer att hemsöka din släkt i sju generationer, säg adjö till dina knäskålar! :D :D :D

Efter den senaste plattan kan jag verkligen inte förstå hur någon kan bjuda 700 pix för en biljett?? :dummer

pageer skrev:
Efter den senaste plattan kan jag verkligen inte förstå hur någon kan bjuda 700 pix för en biljett?? :dummer

klart man kan, fast själv fick man ju bara tag i sittplats :huvet men man behövde ju bara betala 400:- :yoparty

pageer skrev:

Kan hålla med om den senast skivan(till viss del iaf).
Men Dom kör ju det mesta av det bästa!
Jag ska iaf dit och :rock

Har ev. 2 biljetter att sälja, stå de me, PM:a mig vid intresse

pageer skrev:
De kör väl bara 2 låtar från senaste: Frantic och St Anger.
Iallafall St Anger rokkar ju! :yoparty :banana

Jag handlar gärna biljetter !!!!!!
Men jag e ju bara 15 så jag kan ju inte komma dit :rolleyes:
så jag åker GÄRNA med någon! :tummenupp

Back