Mer plats för PM?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Sen tidernas begynnelse har vi fått utrymme till 300 st PM. Men nu är det fan dags för mer! Utrymme kostar ju typ nada och en massa friskt kapital har inkommit till sajten. Ja ägarbyte bla bla bla.

Jag kommer inte klicka på en annons igen förens detta är löst!

Vilka är med mig?!
Bojkott av annonser tills vi får mer PM utrymme:
1. Jonatan
2.
3.
4.

Man kan säkert spara det på datorn någonstans men orka.

Men, om det blir fullt så är det väl bara att radera lite gamla.... :va

Jag gör det c:a en gång i månaden så att det inte blir fullt.

Men, om det blir fullt så är det väl bara att radera lite gamla.... :va

Jag har raderat och raderat och raderat. Men det är många fina minnen. Mest från den svartvita tiden, men men vad vore väl en bal på slottet.

Förövrigt så ska du inte klaga på mig. Klaga på ägarna som snålar med utrymme!

jag har ungefär 10pm i inkorgen.. och skulle gissa på att majoriteten här på sporthoj inte har i närheten av 300pm.. så den platsen som andra (jag) inte utnyttjar kan väl bättre behövande få.... (nu menar jag inte att jag kan skänka mitt utrymme. men eftersom folk inte har så många kan man väl höja gränsen..)

jag har ungefär 10pm i inkorgen.. och skulle gissa på att majoriteten här på sporthoj inte har i närheten av 300pm.. så den platsen som andra (jag) inte utnyttjar kan väl bättre behövande få.... (nu menar jag inte att jag kan skänka mitt utrymme. men eftersom folk inte har så många kan man väl höja gränsen..)

Mjaa jag börjar komma nära nu...

Ju större utrymme ju mera bråte samlar man på sig.
Jag försöker städa ur och ev spara superviktiga grejer.
men mera utrymme så slipper jag städa så ofta.

Vill du få igång ett myteri så får du mog dra till Frankrike eller nått land där man vet hur man protesterar.
I Sverige knyter vi näven i fickan och mumlar "nästa gång din jävel"

Ju större utrymme ju mera bråte samlar man på sig.
Jag försöker städa ur och ev spara superviktiga grejer.
men mera utrymme så slipper jag städa så ofta.

Vill du få igång ett myteri så får du mog dra till Frankrike eller nått land där man vet hur man protesterar.
I Sverige knyter vi näven i fickan och mumlar "nästa gång din jävel"

Eller så fattar vi mod på jul/firmafesten och framför våra åsikter på ett smakfullt och nyanserat sätt :yoparty :D

Herregud, du måste verkligen ha PMS eller något gubbsyndrom. Tror detta tar rekordet i hur illa ett tillvägagångssätt kan bli, för att försöka få igenom ett önskemål man har. En sak vore att bojkotta om jag efter 10e gången du frågar om detta säger Nej för att jag inte "vill". Men första gången du frågar? Herrejösses...

Jag kan öka till 301, känns det bättre då?

Last edited:
300 tycker jag det borde få vara och 200 i utkorgen.

(men skriver INTE upp mig på nån lista för jag gillar annonser)

Jag har raderat och raderat och raderat. Men det är många fina minnen. Mest från den svartvita tiden, men men vad vore väl en bal på slottet.

Förövrigt så ska du inte klaga på mig. Klaga på ägarna som snålar med utrymme!

Om du vill har kvar alla gamla Pm så är det väl bara kopiera och klistra in i tex world:tummenupp

Herregud, du måste verkligen ha PMS eller något gubbsyndrom. Tror detta tar rekordet i hur illa ett tillvägagångssätt kan bli, för att försöka få igenom ett önskemål man har. En sak vore att bojkotta om jag efter 10e gången du frågar om detta säger Nej för att jag inte "vill". Men första gången du frågar? Herrejösses...

Jag kan öka till 301, känns det bättre då?

Ironi/grov överdrift över ett övertydligt ilandsproblem. Det gick tydligen dig helt förbi. Tråkigt. Mer utrymme skulle vara trevligt tack.

Ironi/grov överdrift över ett övertydligt ilandsproblem. Det gick tydligen dig helt förbi. Tråkigt. Mer utrymme skulle vara trevligt tack.
Glöm att ditt förstainlägg var ironi. Du får gå om ironiskolan isåfall och lära dig hur man gör ironi förstått genom uttryck och kanske även smilies...

Back