Mchusets bandag på Knutstorp 070802

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Tog mig en tidigare semester torsdag och fredag för att sen ha 4 veckor lång skön semester. Det va tur för jag visste inte om att det var körning idag. RR_06 messade och sa: "Semester? Du vet om att det är körning på Knudan i morrn?" (läs idag - Reds. anm.)

"Näää! Eller, jo nu vet jag!"

Sagt och gjort...jag förlovade mig med kameran och åkte upp till Knudan. En del kändisar och en hel del okänt folk. Det som blev humor nr 1 idag var....glidarhoj på bana. KONSTANT avgaspipeskrap! :D Det finns en bild som jag fångade enbart för att illustrera att det går att köra sakta och ändå skrapa! :yoparty
Han blev nog 10 000:- fattigare sen...nytt bling bling blås till en krompråm? :rolleyes: :tungan

Ja, bilderna då. Dom är medvetet nerskalade, kvalitetsförsämrade och fet stämpel över hela bilden. Finns intresse så har jag högupplösta och dom blir naturligtvis efterbehandlade till maximal kvalitet. Prislista finns. :)

http://www.jkay.se/?p=26

Tack Benny för hjälpen att sprida infon bland åkarna! :tummenupp

Doc J fick jag veta de av,, MC Huset får göra bättre reklam,, få reda på dagen innan en lite i snålaste laget,,, Upp med en MC Huset användare... :tummenupp

Doc J fick jag veta de av,, MC Huset får göra bättre reklam,, få reda på dagen innan en lite i snålaste laget,,, Upp med en MC Huset användare... :tummenupp

Shit...dagen innan är starkt jobbat! :huvet Dom jag pratade med hade fått hemskickat inbjudan.

Shit...dagen innan är starkt jobbat! :huvet Dom jag pratade med hade fått hemskickat inbjudan.

Det var till folk som köpt hoj hos dom..

Men dom kunde fixat upp något på SH oxå tycker jag, det är om inget annat bra PR för dom...

Enligt infon var det välkommen, frukost, teori o annan mat med fika halva dagen och resterande halva med föråkare hela tiden... lät inte så kul :va

Enligt infon var det välkommen, frukost, teori o annan mat med fika halva dagen och resterande halva med föråkare hela tiden... lät inte så kul :va

Det var nog rätt kul för medverkande iaf. Det lät så på folket. Många var trötta efteråt.

mmm, delvis rätt, körning 10-16 med lunchpaus. Första passet sög, köåkning. Sedan blev det OK, fria omkörningar i röd. Bättre än väntat. Flera ansikten från SSEMSE syntes.
/S

Fast...denna tog priset! Det skrapade jävlar överallt där han skulle svänga! :yoparty

IMG_0531-01.jpg

mmm, delvis rätt, körning 10-16 med lunchpaus. Första passet sög, köåkning. Sedan blev det OK, fria omkörningar i röd. Bättre än väntat. Flera ansikten från SSEMSE syntes.
/S

:huvet
Falsk marknadsföring gjorde alltså att jag inte anmälde mig - bra pris annars :tummenupp

Missa nu ej nästa fete-helg med SSEMSE! Hel Lördag OCH Söndag på SRW :yoparty
(Jag orkar dock endast Söndag... med väst :D )

Anmälan:
www.sydskanesemse.nu

EDIT:
Sorry J-Kay, insåg just att det blev Off Topic - tillse nu att få en bra tältplats för dig o kameran inne på banan nästa helg :yoparty

Last edited:
Lugnt, är inte så känslig. *hmppff och sprätter med foten* :D

Hur jag än hade velat så kan jag inte. Har mina 2 älskade barn i 2 veckor nu och det då blir det inga bra bilder på plats. Men vi kommer ner och hälsar på! :)

/S

Många Sydskånesansikten syntes.
Bland annat den här fjönten som fortfarande inte lärt sig luta. Lyckades dock få till ett hyfast personbästa dagen till ära. :yoparty
IMG_0560-01.jpg

Många Sydskånesansikten syntes.
Bland annat den här fjönten som fortfarande inte lärt sig luta. Lyckades dock få till ett hyfast personbästa dagen till ära. :yoparty

Sen finns det dom som lutar som tokar och ändå går det inte jättefort :hihi Men personbästa blev det iaf här med :banana

Kanondag!! Bra bilder JKay! :tummenupp

Fast det fanns en del som lutade så inni H-vete och det gick ruggigt snabbt! En liten gul 125:a sopade banan med di större maskinerna om man bortser från rakan.

Tack Embla! Hojen såg inte för trevlig ut längre. Fixa fixa!!

Tjena!

Var o körde för första gången på bana nu på Knutstorp.
Kan bara säga en sak, VARFÖR HAR MAN INTE GJORT DET INNAN!?
Körde första passet i Gul grupp, men fick flytta till Röd.
Kom med på några bilder som JKay tog med.
Fan vad ball det var o köra, ångrar kanske att man inte köpte
bättre däck, Roadtech Z6 släpper nog lite för tidigt märkte jag :va
Nu e man duktigt sugen på att testa SRW nästa helg!

// Gadde

Tjena!

Var o körde för första gången på bana nu på Knutstorp.
Kan bara säga en sak, VARFÖR HAR MAN INTE GJORT DET INNAN!?
Körde första passet i Gul grupp, men fick flytta till Röd.
Kom med på några bilder som JKay tog med.
Fan vad ball det var o köra, ångrar kanske att man inte köpte
bättre däck, Roadtech Z6 släpper nog lite för tidigt märkte jag :va
Nu e man duktigt sugen på att testa SRW nästa helg!

// Gadde

Byt däck innan SRW då så slipper vi bärga din hoj ifrån sandfållan. 1000cc o gatdäck skördar MÅNGA offer på SRW...
I kid you not!

/S

Tyckte också det blev bättre än väntat! Körde en av få nakna hojar i röd grupp och blev väl lite av rundningsmärke...:D Men roligt som ... var det!

Tack JKay för 4 (!) bilder på mig! :tummenupp

/DR J

Back