MC åkare är enligt studie "rövhål"

Oj! Där var en gammal goding igen! SÅ sant som det är sagt :rolleyes:
/F.

Om MC åkare är "rövhål" är bilister skiten som rövhål lämnar efter sig!!!!!!

Är gubbjävleln verkligen så där slut i huvudet eller gör han sig bara till, vem faan står i en bilkö när man inte måste?. Förestän är det inte ens olagligt att köra mellan bilarna i en bilkö så länge man inte är vårdslös!. :finger

Hightuned skrev:
Är gubbjävleln verkligen så där slut i huvudet eller gör han sig bara till, vem faan står i en bilkö när man inte måste?. Förresten är det inte ens olagligt att köra mellan bilarna i en bilkö så länge man inte är vårdslös!. :finger

Tja, det finns ju de som skulle anse att hela "Yttermera" är på skoj/ironiskt/sarkastiskt (välj själv!) :rolleyes:. Köra mellan bilar i en bilkö vårdslöst :confused: Nej då :notme
/F.

Foggy skrev:
Tja, det finns ju de som skulle anse att hela "Yttermera" är på skoj/ironiskt/sarkastiskt (välj själv!) :rolleyes:. Köra mellan bilar i en bilkö vårdslöst :confused: Nej då :notme
/F.

Skulle tro det, för vilken seriös publikation änvänder ord som "rövhål"?. Men bara vetskapen om att det finns folk som tänker på det sättet får mig att tända på alla 8 cyllindrarna!. :mad:

Har du glömt att ta din medicin nu igen Hightuned?
Det är ju skitskoj ju.. :D

dom är ju bara avundsjuka!! det är ju som att vara gammal och gaggig och det kommer någon och bara springer förbi i 180 när man sitter i sin dyra bil i en bilkö! när det garanterat hade gått foratre att åka spårvagn/tunnelbana buss cykla rullskridskor gå eller krypa fram!! det är bara för dom att inse mc är snabbast det har både cykelns och bilens bästa egenskaper + lite till!! haha gubben är sur för att han känner sig hjälplös i sin feta merca!!

hornet oskar skrev:
dom är ju bara avundsjuka!! det är ju som att vara gammal och gaggig och det kommer någon och bara springer förbi i 180 när man sitter i sin dyra bil i en bilkö! när det garanterat hade gått foratre att åka spårvagn/tunnelbana buss cykla rullskridskor gå eller krypa fram!! det är bara för dom att inse mc är snabbast det har både cykelns och bilens bästa egenskaper + lite till!! haha gubben är sur för att han känner sig hjälplös i sin feta merca!!

Preics....jag tror att han inte klarade av garagesvängen...och tar ut det på oss....och nu mina vänner....så hoppas jag att VARJE gång jag kör emellan köer...den där proffersorn sitter och svettas i den bil där jag går upp på bakhjulet bredvid :FU

Back