magnapull

Buddha

Chefs ämne
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Pojken har en ski doo men jag är utan än
Ja ja så var den stora kvällen framme.Tvingade poståkeriet att söka igenom lagret efter 3 mini kinas efter stängning kunde inte vänta tills måndag.Fixar nytt bränsle filter tankar och drar i snöret....brumm brumm lät det, MEN
start snöret låg kvar på backen :confused: .Meckade lös kåpan rev start anordningen och såg att fjädern hoppat av pga väldigt dåligt spår i kåpan där den skall greppa.Tunade fjädern så den greppade ut i kylan startade på första draget MEN start snöret låg kvar på backen. :huvet
Mini kinan gick riktigt fint men det känns drygt om man måste riva magnapullen varje gång man startat den :confused:

Nån annan som haft samma problem??
Reklamation??????????? (av magnapull anordning)

Buddha skrev:
Ja ja så var den stora kvällen framme.Tvingade poståkeriet att söka igenom lagret efter 3 mini kinas efter stängning kunde inte vänta tills måndag.Fixar nytt bränsle filter tankar och drar i snöret....brumm brumm lät det, MEN
start snöret låg kvar på backen :confused: .Meckade lös kåpan rev start anordningen och såg att fjädern hoppat av pga väldigt dåligt spår i kåpan där den skall greppa.Tunade fjädern så den greppade ut i kylan startade på första draget MEN start snöret låg kvar på backen. :huvet
Mini kinan gick riktigt fint men det känns drygt om man måste riva magnapullen varje gång man startat den :confused:

Nån annan som haft samma problem??
Reklamation??????????? (av magnapull anordning)

tjena

Är den köpt av oss är det inga problem!

bara skicka tillbaka den felande starten så skickar vi ny omg!!

Mvh

W-motoracing.se

The Pilot skrev:
tjena

Mvh

W-motoracing.se

sweet :tummenupp
kanon skickar den i veckan
om det inte vart så lång mellan oss så skulle jag bjuda på :fyllisar

Buddha skrev:
sweet :tummenupp
kanon skickar den i veckan
om det inte vart så lång mellan oss så skulle jag bjuda på :fyllisar
Varje gång jag ser killen som är på bilden så blir jag glad :hihi Vart har du fått tag på bilden? vem är han?

Bart skrev:
Varje gång jag ser killen som är på bilden så blir jag glad :hihi Vart har du fått tag på bilden? vem är han?

På en sida på nätet som visade hockey frillor :yoparty
minns tyvärr ej adressen

Ja då vart kåpan skickad idag.Hoppas att den nya kåpan hinner fram innan
:tomten helgen.Då hade jag tänkt tjuvköra under ena gymnasie skolan som har ett underjords garage :tummenupp

The Pilot skrev:
tjena

Mvh

W-motoracing.se

Hm, jag har skickat tillbaka min trasiga startanordning för snart en vecka sedan, fortfarande ingen i retur, så "omgående" verkar vara ett löst begrepp. Ska kolla om den kommer idag innan jag gnäller vidare.

Någon som var man kan få tag i en magnapull till en R1 kopia ? alltså den lilla fyrkantiga ?

Raskus skrev:
Hm, jag har skickat tillbaka min trasiga startanordning för snart en vecka sedan, fortfarande ingen i retur, så "omgående" verkar vara ett löst begrepp. Ska kolla om den kommer idag innan jag gnäller vidare.

Damn, den kom inte idag heller, vad försigår nere i Kristianstad egentligen, imorgon är det en vecka sedan jag skickade den trasiga :confused:

Raskus skrev:
Damn, den kom inte idag heller, vad försigår nere i Kristianstad egentligen, imorgon är det en vecka sedan jag skickade den trasiga :confused:
Vi har fått in en draganordning idag så vi kommer med största sannolikhet skicka tillbaks en ny på Redan i morgon!!.

(Har inte namnet på minnet så jag vet inte om den var från dig)

Last edited by a moderator:
kaZmur skrev:
Vi har fått in en draganordning idag så vi kommer med största sannolikhet skicka tillbaks en ny på Redan i morgon!!.

Stämmer... kom med posten idag.. verkar vara så att postmannen har magnipull fetish och håller lite extra hårt i dessa kuvert...

Väntar in ett till.. vi skickar den i morogn lördag!!

/A

kaZmur skrev:

eEexcellent, om den var i moleykyler så var det nog min.
Då kanske man kan se fram emot lite seriös minimotostuntning till veckan :banana

The Pilot skrev:
tjena

Mvh

W-motoracing.se

JO JO
Omg ..... kanske misstolkas?
Ni har ej hämtat ut min från posten än den har legat där sen den 20 dec :mad:
Snackade med Andreas i går och han sa att jag skulle ringa idag så skulle det ordnas så att jag hade den innan nyår(Måste gasa på nyår).Har ringt ca
EN MILJON GÅNGER inget svar och paketet ligger FORTFARANDE på OK/Q8 i
Långebro.I NIO DAGAR ?????????.Nu så skall paketet upp till Umeå så jag undrar hur han har tänkt det att det skall hinnas tills på fredag? :va
Om ni inte hinner fixa var så snälla och säg det då.Om man säger att man ska ringa så måste någon svara...... eller?
kolli nr på mitt paket är 89287770400SE så kan ni ju se själva.....

Mitt nr om W-Motoracing behagar att ringa är 070-2382889

20 dec kl 12:08
Postcenter Långebro, Försändelsen har passerat ett Postcenter och transporteras nu vidare till mottagarens serviceställe.
20 dec kl 02:19
Växjö, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Postterminalen.
16 dec kl 18:23
Umeå, Försändelsen har ankommit och sorterats på den uppsamlande Postterminalen.
16 dec kl 16:06
Umeå Lokal, Posten har hämtat försändelsen hos avsändaren och är på väg med den till den uppsamlande Postterminalen för sortering.
16 dec kl 12:37
ICA Nära Täfteå, Avsändaren har lämnat in försändelsen på sitt serviceställe för vidare transport

Last edited:
I en annan tråd har det stått att The_Pilot är ledig, inte helt oväntat i dessa tider, men om du ringer en MILJON gånger till så kanske samtalet vidarekopplas. :hihi

Ninjaboy skrev:
I en annan tråd har det stått att The_Pilot är ledig, inte helt oväntat i dessa tider, men om du ringer en MILJON gånger till så kanske samtalet vidarekopplas. :hihi

Jag ringde han igår och han sa att jag skulle ringa IDAG....... :confused:
Men det är ju klart jag kommer från skogen så jag missuppfattade han väll. :D

Back