Mässan?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Vilka ska upp till gbg-mässan, vilken dag? Vi borde mötas tycker jag.. Jag ska dit på fredag :)

jag och ae åker dit på fredag, går på mässan på¨lördag.

Jag hoppar nog, annars kommer jag på torsdag natt, e där hela fredagen o drar hem sen.

SmackMan skrev:
Jag ska på mässan på lördag.. ingen som kör mc dit lr??
NSRen står nerplockad, o köra WR 15 mil i minusgrader? Det är ju mardrömmarnas mardröm :fakta

Åk inte på lördan om ni inte älskar överbefolkade lokaler, själv sticker zpeppy, jag o min farsa till mässan på torsdag, är där när det öppnar o är förmodligen inne på mässan tills det stänger, minst folk på torsdan o alla är pigga o glada o pravänliga :tummenupp

Dessutom får (elr tar, beror på) man ledigt från skolan :hihi

Jag ska vara med alla dagar...står med min hoj i svemos monter.
Kanske syns där :tummenupp

/Berra

jappjapp jag och nsr_martin sticker dit på torsdag, ni kan ju hojta till om ni ser 2 killar som ser ut som helan och halvan för då är de vi serru :)

zpeppy skrev:
jappjapp jag och nsr_martin sticker dit på torsdag, ni kan ju hojta till om ni ser 2 killar som ser ut som helan och halvan för då är de vi serru :)

E det martin som e den fete då? :lol

Solid snake skrev:
E det martin som e den fete då? :lol
187,5 på 56 stabila kilogram :yoparty

Snacka om lågt luftmotstånd!!! :tummenupp
:rolleyes: NEJ jag har inte anorexia eller nån sån skit, jag är fullt normal, bara.... byggd för lågt luftmotstånd, hehe.

NSR_Martin skrev:

:rolleyes: NEJ jag har inte anorexia eller nån sån skit, jag är fullt normal, bara.... byggd för lågt luftmotstånd, hehe.

Im not fat, Im just big boned. Haha så brukar ja säga :tummenupp

NSR_Martin skrev:

själv är jag 1,80,5 på 61 kilo.. Trodde jag hade lägst luftmåtstånd... Fan också

blir till och banta :gnissla

KalleNorton skrev:
själv är jag 1,80,5 på 61 kilo.. Trodde jag hade lägst luftmåtstånd... Fan också

blir till och banta :gnissla

Fan va ni väger lite, ligger på 1.86 o 75 pannor.

Back