LV reggade husaberg?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Villka modeller från Husaberg är det som är LV reggade?

Går inte att säga generellt.
Det som går att anta är att alla FS (motarder) är det från 2001 och att de flesta nyare FE (enduro) oxå är det. Med nyare menar jag från kanske 2003. Men som sagt, det går inte att säga nåt generellt utan du får kolla från fall till fall.

Supermoto skrev:
Går inte att säga generellt.
Det som går att anta är att alla FS (motarder) är det från 2001 och att de flesta nyare FE (enduro) oxå är det. Med nyare menar jag från kanske 2003. Men som sagt, det går inte att säga nåt generellt utan du får kolla från fall till fall.

Ok, vart kan man kolla det? Jag kollade på vv.se och ringde till deras talsvar angående en Husa FS650 -02´ jag hittade reggnummer på, men det stod inget och rösten sa inget intressant. Är det fax från vv som gäller i sådana fall?

Att ringa till säljaren och fråga är ju också ett sätt, men tänkte hoppa över att besvära dom med massa babbel och ingen verkan.

edit: 00 och uppåt jag kikade på, kanske skulle ha sagt det först.

Last edited:
The-PatriX skrev:
Kanske bordee ta och kolla synen, för den där tråden har jag total missat.

Aja svaren stod där, Kolla efter CoC intyg, å finns det så är det bara att rocka på då :yoparty
jopp.. :tummenupp Verkar som det blir en husa för min del snart.. Som sagt väntar jag på försäkringspengar de kan vara lite sega.. :4skrika

Back