lussetåg

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
Det ser ut som snö och is lyser med sin frånvaro. Någon mer en jag och JD som vill köra en korteg med mc runt staden den 13? sedan avrunda med lussekatt på lämpligt kaffe?:tomten

Får ja tag på en hoj å de inte e för kallt eller blött ute så e ja me. Säger som Vildsvin: lussekatter is the shit! :yoparty

Trott eller ej men jag är faktiskt ledig den söndagen (annars brukar alla helger vara mina jobb helger :huvet ) Så har vi vädret med oss kan jag ställa upp som tärna :rolleyes:

skysst vi har en lucia bokad alltså då får man ta å leta fram en ljuskrona åt dig att tejpa fast på krukan.

...en fika kan man kanske haka på (kan vara på geggmopperace dock) - men italienskan står i garaget till våren. :fakta

...en fika kan man kanske haka på (kan vara på geggmopperace dock) - men italienskan står i garaget till våren. :fakta

Kan vara 1 meter snö och drivis på Lucia..minus o isgata idag..såg en hoj så parkad idag utanför en mack, tror det är en kille som jobbar där som luftade hojen då det var fint idag på dagen..men jag skulle inte köra hem den på kvällen, var rena isgatan runt ikring där hojen var då var det fortfarande lite lite ljust ute..

nu ska farbror sportis inte va så jäkla negativ ;) det KAN lika gärna va 5-10grader varmt å ösregn aka svensk skitvinter :D :tungan

:tummenuppKan så vara, vi får köra en liten luciakortege någon dag innan eller efter lucia, här isåfall då jag är på kurs på självaste luciadagen, men om jag skall köra i december skall det vara fint:)

Hur får man dessa grader till varmt:valite för mycket viking varning över denna mening hua....

viking? :va hmmm, ne de ordet ska nog knappast förknippas me morran!! men ok, my bad, sku ha skrivit 5-10 PLUSgrader :wiggle (= morran ser ut som michelingubben när hon går ut :tungan)

Back