lite bilder

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
.
bilderna är tagna med mobiltelefon.. :rolleyes:

DSC00090.JPG

DSC00092.JPG

DSC00093.JPG

DSC00094.JPG

DSC00095.JPG

DSC00096.JPG

DSC00099.JPG

DSC00101.JPG

Najs! Gillar färgcombon på bågen, tänkte köpa en sån förut .. men det blev 05:a ist! fan måste träna mer på stoppies! Coola bilder!

copse skrev:
Najs! Gillar färgcombon på bågen, tänkte köpa en sån förut .. men det blev 05:a ist! fan måste träna mer på stoppies! Coola bilder!

tack! jo jag föll oxå för den... Men en prestige 05'a är ju inte helt fel heller :tummenupp

vart hittar man lite roligare plast och tillbehör?
Vill "hotta" upp min lite men inte hittat någe kul....

Kulgan skrev:

Jag har orginal plast från KTM... Prestige färger..

Vad tänkte du på? Lampan, avgasröret ?

Jag har letat länge efter plast och tillbehör men jag tror inte det finns så mkt... :va

Ahhh visste inte att det fanns såndär plast =)
hur mycket lyser det där framlyset egentligen?
är ju rätt coolt men man vill ju att det ska vara ljust också :rolleyes:

Snygg färg, gul o svart. Har alltid haft svårt för ktm:s oranga. Snudd på lika läckert som husan :Bugar

Måste visa en bild jag tog med mobilen i veckan, blev tvungen o dra ner storleken dock :(

Rätt smidigt att alltid ha med sig en "hyffsad" kamera :banana

Bifogat

• sporthoj.JPG
    sporthoj.JPG
    137.1 KB · Visningar: 151
Även den här är tagen med k750i! Dock har jag förminskat den ..

Bifogat

• ktm.jpg
    ktm.jpg
    115.8 KB · Visningar: 130
Kulgan skrev:

Det är svårt att hitta roliga saker till sin hojj. Jag letar efter tuning grejjer till min husa. Tänkte klä ljuddämparen i kolfiber, måla oken och sätta grillnät i hålen på kylar plasten fram. Kanske även en lite ljusdiod innanför så att det lyser lite. har köpt en KTM bakskärm och mekkat på den. Blev en hel del sågande och byggde upp sidorna med plasticpadding. Lägger ut bilder när den är klar men det tar nog ett tag. :brinnerup

Spidermoto skrev:
Det är svårt att hitta roliga saker till sin hojj. Jag letar efter tuning grejjer till min husa. Tänkte klä ljuddämparen i kolfiber, måla oken och sätta grillnät i hålen på kylar plasten fram. Kanske även en lite ljusdiod innanför så att det lyser lite. har köpt en KTM bakskärm och mekkat på den. Blev en hel del sågande och byggde upp sidorna med plasticpadding. Lägger ut bilder när den är klar men det tar nog ett tag. :brinnerup

Undrar bara, kör du sänkt/tonad 240 med neon under bilen? :va

Moppefuckostyling hör inte hemma på en rejshoj

Back