Laptop trådløst nætverksproblem!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har en HP pavilion dv 9000. Bara øver en natt så førsvann møjligheten att søka efter trådløsa nætverk. Vettifan vad som hænt. Det trådløsa nætverkskortet verkar borta och istællet nær man switchar på "søk/inte søk" knappen så slår den på/av blue tooth istællet. Skumt som fan. Någon som har någon en løsning eller måste jag tjøppa nytt?

I ditt fall hjälper det inte ens att köpa nytt, så klantig som du är. Finns ju inget lättare än trådlösa nät. Det kan tom en åsna klara :arsele

Verkar bli en massa skumma tecken när du skriver också, virus? För mycket p-surf?

På min DELL kan man stänga av nätverkskortet med ett litet reglage på sidan av doatan. Kolla så att du inte kommit åt nåt sånt.

Verkar bli en massa skumma tecken när du skriver också, virus? För mycket p-surf?

På min DELL kan man stänga av nätverkskortet med ett litet reglage på sidan av doatan. Kolla så att du inte kommit åt nåt sånt.

Ja, det ær den knappen jag menar, tror jag. Nær man switchar till och från søkning av nætverk.

Bingo: Tyst!!!!!!!!!!!1!111111111111111 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :näsblod :arsele

Ja, det ær den knappen jag menar, tror jag. Nær man switchar till och från søkning av nætverk.

Tjöp en ny.

Om den fonkar på samma sätt som på min så finns det 3 lägen. Av, på o så kan man dra den ett snäpp till för att söka efter nätverk. Den lär väl vara på om du försöker söka. Kolla i "mina anslutningar" (eller vad det nu heter på norska) så att inte den trådlösa uppkopplingen är disabled där.

Tjöp en ny.

Om den fonkar på samma sätt som på min så finns det 3 lägen. Av, på o så kan man dra den ett snäpp till för att söka efter nätverk. Den lär väl vara på om du försöker söka. Kolla i "mina anslutningar" (eller vad det nu heter på norska) så att inte den trådlösa uppkopplingen är disabled där.

Vart letar man sig fram till det då? :mongolid

Back