Lånade Polarns hoj = (

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Och nu vill han ha tillbaka den! Värsta man kan göra är att köra en finare cykel än man har själv.
så här gick det:

Bifogat

• potatis på kullen 049 kopiera.jpg
    potatis på kullen 049 kopiera.jpg
    81.8 KB · Visningar: 914
Provar man en Husaberg (och dessutom en med så fina blåa fälgar!) så vill man inte ha något annat se'n!!! :fakta

Mcbudet bara lipar åt dig nu va?!? För han behåller nog gärna sin hoj... :rock

Finare hoj??? :skrämd

Res till tyskland och vinn pris för fulaste mc i landet.... det borde din vara om hans var finare :confused:

Hehe, min bror vann det priset förresten 1987 :rock

750RR
motard är ingen sporthoj....... vad heter denna sidan? ;)

maverick_750rr skrev:
Finare hoj??? :skrämd

Res till tyskland och vinn pris för fulaste mc i landet.... det borde din vara om hans var finare :confused:

Hehe, min bror vann det priset förresten 1987 :rock

750RR
motard är ingen sporthoj....... vad heter denna sidan? ;)

Sidan heter: "När vi ses kommer du att skämmas, för jag kör ifrån dig på alla underlag, med alla hojar"

Comi är inte att leka med, (eller det är kanske det han är?!?) på banan var han kungen med Motarden, och på gatan är han kungen med Busan, I rest my case... :fakta

Fredrik :squid

Comi skrev:
Sidan heter: "När vi ses kommer du att skämmas, för jag kör ifrån dig på alla underlag, med alla hojar"

:D :rofl Det roligaset på länge!

Nu måste det bli duell i gryningen! Säg till jag vill vara med...

P.S. varför klagar Mave på denna hoj??? snyggare får man leta efter!!

Lokke skrev:
Är det med .com eller .se? :D

Jag skulle vilja ha en e-mail från det domänet :rofl

akora@När vi ses kommer du att skämmas, för jag kör ifrån dig på alla underlag, med alla hojar.com

:crash

Yasha skrev:
Provar man en Husaberg (och dessutom en med så fina blåa fälgar!) så vill man inte ha något annat se'n!!! :fakta

Mcbudet bara lipar åt dig nu va?!? För han behåller nog gärna sin hoj... :rock

Klart man behåller hojen! inga jag vil ha en 999:a tankar häri af!
(www.mobbing.nu)

Måste bara visa avgassystämet på den där husan, som är det grymmaste och snyggaste jag har sett :fakta

Bifogat

• avgas, budets.jpg
    avgas, budets.jpg
    59.4 KB · Visningar: 483
Nerplockad? :confused:

Jag skäms inte över hur jag kör. Jag gillar inte motarder för de är fula och låter onödigt mycket.
Jag står för vad jag tycker, gör du det comi?

Med alla hojar kör du ifrån mig på vilket underlag som helst.

Låna min kompis gamla RG125 -90 om du inte själv har tillgång till 125 så får vi se hur kaxig du är och hur mycket du ljög om vad sidan egentligen heter.
För du kunde ju med vilken hoj som helst och jag som är så pass körhandikappad måste ju ha chans, då är det inte mer än rimligt att du får åka 125 och jag min 950R. Sjysst deal? Du är ju bäst :tummenupp

750RR

maverick_750rr skrev:

Jag gillar inte motarder för de är fula och låter onödigt mycket.

750RR

Fula?!?!? Har du aldrig funderat på körglädjen man har med en motard, sen är dom visst snygga :fakta
Din fåfänga människa (läs. hojfåfäng) :D :D
Räkna med mig om det blir race(busakiller) hehe :squid

maverick_750rr skrev:

Jag skäms inte över hur jag kör. Jag gillar inte motarder för de är fula och låter onödigt mycket.
Jag står för vad jag tycker, gör du det comi?

...

750RR
Det är ju tur att det finns hojar som uppfyller allas tycke, smak och behov! Smaken är ju som baken, eller?!? :hej

Men... en sak har jag funderat över när jag läst inläggen av herr 750RR... Är det NÅGON som har SETT honom "in action"? Jag tycker det är väldigt mycket snack och väldigt lite verkstad över det hela... :D

Yasha skrev:
Det är ju tur att det finns hojar som uppfyller allas tycke, smak och behov! Smaken är ju som baken, eller?!? :hej

Men... en sak har jag funderat över när jag läst inläggen av herr 750RR... Är det NÅGON som har SETT honom "in action"? Jag tycker det är väldigt mycket snack och väldigt lite verkstad över det hela... :D

Ja tycker jag har för mig att det va snack om tävlinglicens å hela köret här tidigare i vintras/våras för Mr 750RR, hur blev det riktigt med det?? E det nån som sett honom köra över huvudtaget?? Och framför allt, har nån blivit omåkt av honom? ;)

:D

Lokke skrev:
Ja tycker jag har för mig att det va snack om tävlinglicens å hela köret här tidigare i vintras/våras för Mr 750RR, hur blev det riktigt med det?? E det nån som sett honom köra över huvudtaget?? Och framför allt, har nån blivit omåkt av honom? ;)

:D

Nix pix. Och jag kör ifrån alla(nästan)raktfram, :D :D :D :D :squid :öl :öl :öl :öl :)

Back