Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Comi skrev:Och nu vill han ha tillbaka den! Värsta man kan göra är att köra en finare cykel än man har själv.
så här gick det:
maverick_750rr skrev:Finare hoj???![]()
Res till tyskland och vinn pris för fulaste mc i landet.... det borde din vara om hans var finare![]()
Hehe, min bror vann det priset förresten 1987![]()
750RR
motard är ingen sporthoj....... vad heter denna sidan?![]()
Comi skrev:Sidan heter: "När vi ses kommer du att skämmas, för jag kör ifrån dig på alla underlag, med alla hojar"
Comi skrev:Sidan heter: "När vi ses kommer du att skämmas, för jag kör ifrån dig på alla underlag, med alla hojar"
Lokke skrev:Är det med .com eller .se?![]()
Yasha skrev:Provar man en Husaberg (och dessutom en med så fina blåa fälgar!) så vill man inte ha något annat se'n!!!![]()
Mcbudet bara lipar åt dig nu va?!? För han behåller nog gärna sin hoj...![]()
maverick_750rr skrev:Nerplockad?![]()
Jag gillar inte motarder för de är fula och låter onödigt mycket.
750RR
Det är ju tur att det finns hojar som uppfyller allas tycke, smak och behov! Smaken är ju som baken, eller?!?maverick_750rr skrev:Nerplockad?![]()
Jag skäms inte över hur jag kör. Jag gillar inte motarder för de är fula och låter onödigt mycket.
Jag står för vad jag tycker, gör du det comi?
...
750RR
Yasha skrev:Det är ju tur att det finns hojar som uppfyller allas tycke, smak och behov! Smaken är ju som baken, eller?!?![]()
Men... en sak har jag funderat över när jag läst inläggen av herr 750RR... Är det NÅGON som har SETT honom "in action"? Jag tycker det är väldigt mycket snack och väldigt lite verkstad över det hela...![]()
Lokke skrev:Ja tycker jag har för mig att det va snack om tävlinglicens å hela köret här tidigare i vintras/våras för Mr 750RR, hur blev det riktigt med det?? E det nån som sett honom köra över huvudtaget?? Och framför allt, har nån blivit omåkt av honom?![]()
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |