Kul kille på Zatzy. Enjoy!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.....garvar så jag grååååter...HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

haha hann bara läsa 2 sidor innan jag måste dra men var mycket underhållande..ska fortsätta när jag kommer hem :D

oldnews.jpg

Hahahahahahahhahahahahahaahaaaaaaaaaaaa faaaaan vad bra läsling garvar fortfarande........:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Var kul i början men började bli ganska tråkig och uttjatad mot slutet. Samma kommentarer av trollet större delen av tråden. 30+ hk genom att byta avgassystem på en 330 org. *fniss*

Underbar tråd! Snubben är ju verkligen ute och dagdrömmer, eller så har han spelat för mycket NFS :tungan

Jag skulle vilja se CV siffror på bmw'n och en K7.
Sätter min hoj på spel att cvet är bättre på en hoj som vägen 200kg istället för en bmw på typ 1300kg.
Jag vet bara att min k2 för typ 6årsedan så dödade jag allt som hette rakt fram. Nästa missuppfattnig som jag läste i tråden ligger i bromsträckan på att en motorcykel bromsar bättre, fel uppfattning där med....varför har bliarna snabbar vartider på banorna än mc??? kan man fråga sig....

Sätter min hoj på spel att cvet är bättre på en hoj som vägen 200kg istället för en bmw på typ 1300kg.
Jag vet bara att min k2 för typ 6årsedan så dödade jag allt som hette rakt fram. Nästa missuppfattnig som jag läste i tråden ligger i bromsträckan på att en motorcykel bromsar bättre, fel uppfattning där med....varför har bliarna snabbar vartider på banorna än mc??? kan man fråga sig....

CV har inget med vikt att göra...bilar torde vara halare, luftmotståndet är problemet för topphastigheter, inte vikten (inom rimliga gränser naturligtvis).

Men...BMW i all ära, men en 330 som käkar sporthojar över 200? :rofl Jajäääädrar.

mer gummi i asfalten

"Kring 200km/h så börjar luftmotståndet att ta ut sin rätt, den låga effkten på tex. 180hk räcker inte till helt enkelt." :P

"Kring 200km/h så börjar luftmotståndet att ta ut sin rätt, den låga effkten på tex. 180hk räcker inte till helt enkelt." :P

Det är inte helt taget ur luften, men 180 hk räcker till mer än man tror även över 200 på hojar.

Det miffot inte förstår är att en sporthoj på 180 friska är rätt rask upp mot 280...accelerationen 100-200 är ju rätt bisarr på en frisk cykel..

har en kompis med bilar som gör 300+ och enda sättet att åka ifrån hojar är, UTHÅLLIGHET.

Han pendlar relativt ofta Sthlm <-> Linköping och den enda fördelen med bilen är ju att det är betydligt enklare att "glida" i 300, AC, komfortabel stol, musik osv.
Annars är det rätt så kört för bilen, acceleration är ju förlorat hursomhelst (för bilen alltså)

hur kul är det att köra 15 mil i runt 300 med MC? rätt jobbigt, med bil är det ju lite enklare

Är ju uppenbart troll :)

Här ser ni själv hur slö en hoj ofta är efter 200km/h.....

youtube.com/watch?v=mM1lGDfucHY&feature=related

[YOUTUBE-ID]mM1lGDfucHY[/YOUTUBE-ID]

Jo, ser ju hur hojen tappar allt efter 200km/h i filmerna han länkar till.. lätt att förstå att hans diesel bmw glider ifrån flera billängder innan den når topphastigheten 260km/h :va:va:va

TROLL :D

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...