Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
philsson skrev:2601339Vissa hojar MÅSTE ha mineral olja och vissa andra MÅSTE ha bromsolja. Skiljer beroende på årsmodell på till ex KTM 660. Jag kör själv gaffelolja 5W men måste dock säga att maguras bloodnågonting hade bra mycket bättre känsla.
.. var inte taskig nu.Gnutten skrev:2601378Bromsvätska!!!!![]()
ns-lasse skrev:2601184är det nån som vet fall man kan använda någon annan olja än den som ska vara till en hydralkoppling (för den är dyr som satan)
ns-lasse skrev:2601184är det nån som vet fall man kan använda någon annan olja än den som ska vara till en hydralkoppling (för den är dyr som satan)
philsson skrev:2601652.. var inte taskig nu.![]()
04an har bromsvetska!.Folkezx9r skrev:2602292Vadå taskig ?? Jag har kört med Biltemas bromsvätska i min koppling på 660:n de sista 2 åren o den fungerar klockrent med det. Har kontakt med en erkänt duktig mc-mek som föreslog det för mig. Har inte haft några som helst problem med kopplingen efter jag bytte......![]()
04an har bromsvetska!.men jag tror det är där det skiljer sig också. 03 har mineralolja.
Kan ha fel på årsmodellerna men jag tror det ligger till såhär, och då funkar vilken DOT 4 somhällst.![]()
Biltema har en hydraulolja till Citroen som uppfyller alla krav. Husa Harry har kört på den i tre år nu. Så den är billig och FUNKAR. Själv har jag aldrig provat. Har hunnit byta hoj innan. Men han vet jag kör på den. Så den kan du köra på.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |