Klippa bort tatuering

Jag tror det var en tribal eller ett varghuvud. "Offret" bad säkert de andra killarna att hjälpa honom bli av med WT-stämpeln.

Jag har fått insidernys om att det var 2 representanter för Disney som hade fått reda på att en snubbe hade en Musse Pigg-tatuering på armen. Copyright e allvarliga krejjer! :ajjabajja

Det är en väldigt speciell stadsdel, norrliden. Inte alls ovanligt folk jagar varandra med yxor där.:yoparty

Jag vete 17 vilket som är värst :näsblod men i boken Svensk Maffia gårt det att läsa om en kille som fick sin tatuering bortslipad med vinkelslip :näsblod ueew :zpy

Skämt som gått snett kanske? Polarna "tatuerade" killen med gnuggisar i form av rosa älvor och enhörningar och så fick han panik när han vaknade ur fyllesömnen och såg sina nya gaddningar. :saxabort

Skämt som gått snett kanske? Polarna "tatuerade" killen med gnuggisar i form av rosa älvor och enhörningar och så fick han panik när han vaknade ur fyllesömnen och såg sina nya gaddningar. :saxabort

Mja, eller så var de så tuffa pojkar att dom hade tatueringsmaskiner hemma och faktiskt tatuerade enhörningar och rosa älvor på honom :rolleyes:

Mja, eller så var de så tuffa pojkar att dom hade tatueringsmaskiner hemma och faktiskt tatuerade enhörningar och rosa älvor på honom :rolleyes:

Fan att sånt där aldrig händer mig :mad:
Jag får betala för mina :näsblod

Jag vete 17 vilket som är värst :näsblod men i boken Svensk Maffia gårt det att läsa om en kille som fick sin tatuering bortslipad med vinkelslip :näsblod ueew :zpy

hääärlisch...:gnissla

jag vinkelslipade mig själv i fingret för ett tag sen!:D det var... udda:näsblod blev ett djupt "vitt" hack in i fingret som inte blödde, sen efter en kvart började det vätska och sen ytterligare en kvart senare började det formligen strila ut blod:näsblod

Fan att sånt där aldrig händer mig :mad:
Jag får betala för mina :näsblod

Ja, hittills har jag med fått betalat för mina, inte så himla mycket dock... Jag kanske ska anmäla mig som frivillig hos min tatuerare som försökskanin när han ska prova på handhuggen tatuering... Kan bli spännande...

hääärlisch...:gnissla

jag vinkelslipade mig själv i fingret för ett tag sen!:D det var... udda:näsblod blev ett djupt "vitt" hack in i fingret som inte blödde, sen efter en kvart började det vätska och sen ytterligare en kvart senare började det formligen strila ut blod:näsblod

Jag gjorde samma sak fast på ena knogen, stort rött ärr där nu. Chicks digs scars :tuttar

:rolleyes:

Jag gjorde samma sak fast på ena knogen, stort rött ärr där nu. Chicks digs scars :tuttar

:rolleyes:

mitt sitter också på knogen!:yoparty :highfive

och jag försöker intala mig detsamma:D

:yoparty

Jag har fler ärr från en bikecrash för två år sen på samma hand och guess what? I don't like them. :näsblod
Me eighter after that... Har totalt 35 ärr, hade man haft sosse föreldrar som anmält allt till fb hade man nog haft en nice hoj nu men betydligt skevare värderingar.

Jag har en tand-rad som ärr på högerknogarna, och tro mig chicks brothers don't like my knoge.

:näsblod
Haha illa! Mina händer är fulla av ärr har ett yxhugg över pekfingerleden ett kniv ärr på tvären över det, krossad lillfinger knoge och ärr på lill och ringfinger och massa piggment fläckar på handryggen, ser ut som nån jävla fightclubunge men inget kommer från slagsmål

Last edited:
Back