Köra lördag?

Gurre

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Snart mini moto :)
Någon som är sugen på att köra på lördag?

Vi tänkte starta i Staffanstorp s-oil.

Tid vet ej än men vid 13-14 tiden...

Hänger på om väder finns (o över +5°C). Börjar det på "o" så skall jag städa å diska! :crash
Återkom med exakt tidpunkt :cool:

Last edited:
Gurre skrev:
Någon som är sugen på att köra på lördag?

Vi tänkte starta i Staffanstorp s-oil.

Tid vet ej än men vid 13-14 tiden...

Tyvärr kan jag inte följa med Måste fylla år och vara hemma med familjen :skrämd Hur skall det nu gå med wheelin du kan ju inte om inte jag är med :D :D :D

Re: Re: Köra lördag?

micke.a skrev:
Tyvärr kan jag inte följa med Måste fylla år och vara hemma med familjen :skrämd

Grattis! Gubbe eller småpöjjk?

Last edited:
Robz skrev:
Hänger på om väder finns (o över +5°C). Börjar det på "o" så skall jag städa å diska! :crash
Återkom med exakt tidpunkt :cool:

Det blir 14.30 ..... / micke.a CHICKEN!!! när bara skoja HA den äran gubbe.... :tummenupp

Vi är ett gäng som kommer att utgå från stortorget i MÖ ca. kl 10-10.30 för att bege oss till HBG och Yamaha-Center...handla och kolla lite grejer. Så om flera vill haka på är ni välkomna.

bo$ken skrev:
Vi är ett gäng som kommer att utgå från stortorget i MÖ ca. kl 10-10.30 för att bege oss till HBG och Yamaha-Center...handla och kolla lite grejer. Så om flera vill haka på är ni välkomna.

hör gärna av er vid 14 tiden ..... 070-724 48 56

Re: Re: Re: Re: Köra lördag?

micke.a skrev:
Man vill ju helst inte prata om åldern men jag fyller 16 +(20)år :skrämd

O jäklar i mossen ja trodde du snacka om damen när det skulle fyllas år :confused:

Då får man ju grattulera så mycke!

Re: Re: Re: Re: Re: Köra lördag?

Rogerr skrev:
O jäklar i mossen ja trodde du snacka om damen när det skulle fyllas år :confused:

Då får man ju grattulera så mycke!

Du är väl på Rogerr :fakta

Jag e nog också kanske på vid 14.30 på statoil s-torp... vill inte lova nått, men kommer jag så kommer jag ;)

Tackar för en trevlig tur me fika o snack, trist me vindarna bara, men de gick ju o gasa rätt friskt endå tycker jag :)

mvh

cbr_micke skrev:
Tackar för en trevlig tur me fika o snack, trist me vindarna bara, men de gick ju o gasa rätt friskt endå tycker jag :)

mvh

Jo tack blåste ju så in i :skrämd fick ju nästan ligga och knäskrapa rakt fram :D

hoppas det lägger sig till imorgon så man kan ge järnet.. :tummenupp

Gurre skrev:
....funderar nu på att köpa riktigt utnötta racingdäck :cool: så ser det i alla fall litta äkta ut! :D :D
Du kan få mina billigt ;) Jag skall te å byta i veckan :D
Härlig tur idag förresten, synd du va trött... :fakta

Robz skrev:
Du kan få mina billigt ;) Jag skall te å byta i veckan :D
Härlig tur idag förresten, synd du va trött... :fakta

Hittade ni varandra?

Blåste det inte lika jävligt idag? :cool:

Gurre skrev:
funderar nu på att köpa riktigt utnötta racingdäck :cool: så ser det i alla fall litta äkta ut! :D :D

Ja det tycker jag du skall göra för om man kör rakt fram i kurverna så kan du behöva de utslitna så du inte känner dig utanför gänget :crash :crash :crash

Back