repan
Gudomlig sporthojare
Då bär det av för jungfru turen på min ninja gröna moto ... det är tänkt att vi skall köra på domus pakering i kristianstad om någon är intresserad utav att hänga på ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
brinckis skrev:Då bär det av för jungfru turen på min ninja gröna moto ... det är tänkt att vi skall köra på domus pakering i kristianstad om någon är intresserad utav att hänga på ..
Vi har nu kommit hem efter vår första tur ... skit kul. Men det slutade med att vi blev utslängda av en väktare ... meningar som "detta är ingen lekplats" "skall ni handla? parkera isåfall o gå in o handla" "vi har fått klagomål bla bla bla ..." kom tätt. Men de stänger 1700 idag så vi tänkte sticka dit igen vid 1800 när alla väktare förhoppningsvis är borta. trägen vinnerkaZmur skrev:Jag hänger på om det blir lite senare ikväll, måste dra till Everöd och hämta min mini med buss och de går inte direkt bra på söndagar
till 200% ... vi kommer vara där ... jag bor 400 meter därifrånkaZmur skrev:hur pass säkert är det att ni verkligen är där typ vid 18:30? Känns lite drygt att åka mellan everöd och krstd i onödan![]()
brinckis skrev:till 200% ... vi kommer vara där ... jag bor 400 meter därifrån
ni är så välkomna såPutsNisse skrev:Tjaba
Om jag bara får ihop min tills dess så hänger jag å två till på ikväll!!
brinckis skrev:vi behöver hjälp med att starta min ... men får dra 15-20 min innan den går igång ... puh
japp ... spänna skruvarna och bättre kläder ... sen ses vi nästa veckaMini_Jimbo skrev:Tack för en trevlig runda fast nästa gång ska jag ha ordentliga kläder och spänt mina skruvar. samma tid samma kanal nästa vecka var det va??
Hoppas att det blir en bättre uppslutning då.
jag snackade med kaZmur innan och hans mini startade enklast med choke i det övre läget (stängd) och sen när den startat öppna den för fullt... det funka ganska bra på min ocksåCorbenDallas skrev:Testat startgas? Det har funkat på min, fast sista gången idag sket det sig, eller ja, jag gav upp...![]()
Jag tror det är lite småviktigt vilket läge chokereglaget i också.
brinckis skrev:jag snackade med kaZmur innan och hans mini startade enklast med choke i det övre läget (stängd) och sen när den startat öppna den för fullt... det funka ganska bra på min också
Chirre skrev:Min gick i 5 minuter i torsdags, därefter är den helt död.
Tycker jag har pillrat med det mesta men den vägrar totalt, inte ens med startgas utan filter.
Chirre skrev:Jodå Corben, har bytt till ett NGK oxå men utan resultat.
Gnista finns, men den är inte stor.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning