Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sanntur... Har du kvar kortet när vi klämmer på Sunes mamma? Man ska tydligen lägga upp sånt här....Firefly skrev:Jag var först att sitta och klämma på Tomas hoj!![]()
![]()
![]()
![]()
Man ska inte tala illa om andras mammor... I vissa kulturer anses det vara den värsta förolämpningen som finns...Lucifer skrev:Sanntur... Har du kvar kortet när vi klämmer på Fireflys mamma? Man ska tydligen lägga upp sånt här....![]()
Ska du inte gifta dig med hojen oxo...Firefly skrev:Jag var först att sitta och klämma på Tomas hoj!![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, det ska Tomas göra...akora skrev:Ska du inte gifta dig med hojen oxo...
Firefly skrev:Jag var först att sitta och klämma på Tomas hoj!![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, till MIN hojar har jag det, men inte till en polares hoj som han knappt har sett eller suttit på själv.Firefly skrev:Nej, det ska Tomas göra...
Så du kan helt ÄRLIGT säga att du INTE har ett osunt förhållande till din hoj?
akora skrev:Jo, till MIN hojar har jag det, men inte till en polares hoj som han knappt har sett eller suttit på själv.
Skulle bli galen om någon sprang runt och fota och provsatt min hoj som jag inte ens suttit på själv. Eller om någon annan skrev till alla mina hojpolare att jag köpt ny hoj och börja lägga upp massa bilder på den.
Har jag köpt en hoj så vill jag vara den som berättar om den och den som lägger upp bilder.
Dessutom vill inte jag springa runt och berätta för alla vad jag gett för hojen, det är min ensak och det berättar jag för de som jag vill ska veta.
Förstår att du tycker att det är jäkligt skoj att Tomas har köpt en skit snygg hoj, det tycker jag med, men tänk på att han kanske vill svara på folks frågor och berätta om den själv. Det skulle jag vilja ha gjort om det var jag som köpt ny hoj.
Ta inte illa upp!!
Mvh Rikard
PS, Ett jäkla STOR grattis Tomas till en jäkligt fin hojo
Jo, som du sa på telefon, ni är så pass bra polare så det är lugntFirefly skrev:Shit... Lugna dig...![]()
Först, Tomas och jag är bästa kompisar, han bryr sig nog inte...
Jag var ändå på Bike och skulle handla. Jag tog lite bilder åt honom eftersom han inte sett annat än tre små bilder på nätet.´Han uppskattade det. Att jag postar dom här är så att jag slipper maila dom. Att jag satt på hojen i två sekunder för att ta en bild för att reta honom lite tar han som det skämt det är.
Angående priset så har jag bara skrivt ut vad som står på Bikes hemsida och på bytbil.com, det är inga hemligeter det kan alla kolla. Vad han sen betalade för hojen vet bara han och jag...
Att jag startade en tråd om att han köpt hoj bryr han nog sig inte heller om...
EDIT: Jag snackade precis med Tomas på telefon och han har inte tagit illa upp av något av detta...Han har nog inte ens tänkt de tankar du skrev ut... Som jag trodde... Såppas väl känner vi varandra.
akora skrev:Jo, som du sa på telefon, ni är så pass bra polare så det är lugnt
Då är det ju inget att tala om, ville bara inte att det ska bli några missförstånd inför sommaren då det blir hojåkning VARJE dag!
Vill inte att folk ska glida runt och ha snea blickar på varandra, i så fall vill jag att man snackar om det med varandra och löser problemet
Tjing //Rikard
Firfly skrev:Att jag satt på hojen i två sekunder för att ta en bild för att reta honom lite tar han som det skämt det är.
jag torkade rent med en trasa efter mig... Jag lovarTompalino skrev:![]()
![]()
![]()
(skoja bara)
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |