H_____P
Trygghetsnarkoman
Då var den hemma!
Grattis! Väntar fortfarande på min.
Färgsättningen på din är bra mkt snyggare än min.
Då var den hemma!
Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummetView attachment 480244
Då var den hemma!
Guzzi är ju grymma på design, och V100 är inget undantag. Grattis!Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummet
Själv beställde jag idag en ny Moto Guzzi V100 Mandello S, strax innan stängningsdags i butiken![]()
Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummet
Själv beställde jag idag en ny Moto Guzzi V100 Mandello S, strax innan stängningsdags i butiken![]()
TackGuzzi är ju grymma på design, och V100 är inget undantag. Grattis!
Klipsch?View attachment 480244
Då var den hemma!
Grattis!Ja grattis, ser snyggt uti vardagsrummet
Själv beställde jag idag en ny Moto Guzzi V100 Mandello S, strax innan stängningsdags i butiken![]()
Klipsch yes, RF-82Klipsch?
Snygg hoj, klart bättre look än de senaste.
Kommer dock själv inte överens med SuperDuke körmässigt. Hög och okultiverad.
Men gillar man Honda (äger) och BMW (ägt) så är SD lite ovant minst sagt.
Kul, RF-82 är riktigt trevliga. Själj är jag en JBL-nörd.Klipsch yes, RF-82
Faktiskt rätt snygg från den vinkeln, men framifrån ser den ju ut som en påse skriskor. Men håller med om att den är bättre än senare modellerna utseendemässigt.
Provade superduke 990 när den kom ut och var riktigt överraskad över hur dålig den var. Hade vid tillfället en TL1000S från 97 och kunde inte förstå hur KTM nästan 10 år senare försöker sälja en hoj med så i jämförelse dålig motor. Ryckig och jobbig gång på lågvarv och riktigt kort register, inget varvtal så direkt man gasa slog man i varvstoppet. Medans min gamla TL var hur mjuk som helst från typ 2000rpm, och drog iväg rejälv från 7000-11000 medans den nya KTM'en var märkbart tröttare och slog i varvstopp vid typ 9500. Chassi och fjädring var ju såklart bättre men minns fortfarande den usla trötta skakiga skitmotorn. Även jämfört med VTR var den ju kass.
Hade samma åsikt om keyless tills jag fick erfara det själv på BMW:n. Fantastiskt smidigt ju! Min hoj har strax gått 10000 mil och det har inte krånglat än, och då är ju ändå BMW kända för elkrångel.Japp, Keyless, tror att det kom från 2019.
Håller med dig ang analog varvräknare och keyless, keyless är bara ett jävla trams på hoj enligt mig och ytterligare en felkälla. Även Quickshift kan jag leva utan men den tror jag var standard sen Gen 1?
Men, personligen tycker jag att KTM instrumentering pre 2019 ser förjävlig ut och då var valet lätt för mig trots de extra pengarna...
Tror att köpa en 2019-2021 är sweetspoten, modernt men en bra mkt billigare än 2022 som fick en lätt revidering.
Hade keyless på min Multistrada, glömde nyckeln i packväskan och ner jag klev av hojen så sparkade jag sönder nyckeln.Hade samma åsikt om keyless tills jag fick erfara det själv på BMW:n. Fantastiskt smidigt ju! Min hoj har strax gått 10000 mil och det har inte krånglat än, och då är ju ändå BMW kända för elkrångel.
Hade samma åsikt om keyless tills jag fick erfara det själv på BMW:n. Fantastiskt smidigt ju! Min hoj har strax gått 10000 mil och det har inte krånglat än, och då är ju ändå BMW kända för elkrångel.
![]() |
Rekordmånga besökare på MP-messut i Helsingfors
Vi på Bike tillbringade hel... |
![]() |
Bike på Diavel V4 i Abu Dhabi!
Just nu befinner sig Bikes ... |
![]() |
Snart Daytona Bike Week
Den 3-12 mars är det åter d... |
![]() |
Full fart på finska mc-mässan
I Zodiacs monter står en ol... |
![]() |
Bike på MP Messut i Helsingfors!
I Bikes monter kan man svar... |
![]() |
Bildkonst på Norrsken Choppers Swap
Lördagen den 11 februari ha... |
![]() |
Sök Mc-stipendiet
Svedea vill att fler ska up... |
![]() |
Nu ”superbike” 400 från Kawasaki!
Kawasaki skräller rejält ge... |
![]() |
Indian Riders Fest 2023
Precis som många andrastora... |
![]() |
MC-mässa i helsingfors till helgen
MP23 blir första hojmässan ... |