Jag gillar Hipp hipp gör du?

Givetvis är man HippHipp fan.... sälv identifierar jag mig med mannen på min avatar dvs den stressade läkaren P-O

Boris JR skrev:
2460810 Givetvis är man HippHipp fan.... sälv identifierar jag mig med mannen på min avatar dvs den stressade läkaren P-O

"J-O, måste ha mer bomull i bilen"

Hipp hipp är nog det roligaste jag vet. Man kan ju flabba åt dessa lirare gång på gång... Hörde även när Anders var sommarpratare i P1 förra sommaren. Sjukt roligt!

Edit: Här finns några klipp till! http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=2808

Edit2: Här kan man ladda ner sommarpratet med! http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/artikel.asp?ProgramID=2071&Artikel=649545 Klicka på "anders Jansson"

Last edited:
Måste också klassificera mig som HippHipp-fan!
Något av det roligaste som gjorts den senaste tiden.
Min favorit är när Kajan står och ska visa hjärt-lung-räddning på dockan och ballar ur något så fullständigt. "Det här är lagom, det här är för mycket och det här är på tok för mycket!" :rofl

Tack Juha för tipset om sommarprateriet! Det räddar förmiddagen på min arbetsdag! :tummenupp

En underbar humorserie!

Favoriterna är Tiffany och Kajan men det finns ju hur många guldkorn som helst.
Tony & Sunken, Morgan, Dag Henningsen, Yolanta mm!
Gillade säsong 1 + 2 samt liveshowen och ser fram emot kommade avsnitt samt långfilmen! :tummenupp

Fy fan ja....Hipp Hipp DET är humor det.!!!

Det går fan inte att låta bli att skratta. Dom är sååå sjuka.!! :D

Nää..jag tror banna mig att jag måste köpa den på DVD. För visst finns den??

Madhonda skrev:
2461156 Fy fan ja....Hipp Hipp DET är humor det.!!!

Finns en helskön box med säsong 1 & 2 samt en bonusplatta!

Madhonda skrev:
2461156 Fy fan ja....Hipp Hipp DET är humor det.!!!

Jao, det finns ett par, och så släpps det en till i december:
Hipp Hipp/Itzahks julevangelium.

Jag gillar också Hipp Hipp, speciellt eftersom man växte upp i samma trakter som skaparna. Tiffany Persson är underbar. Ser fram emot nytt material.

Var i Skåne i helgen och jag tyckte mig både se och höra en del karaktärer från Hipp Hipp. Kunde knappt hålla mig för garv ibland när nån gammal kärrning gick lös i värsta Tiffany Persson style.

Haha! Hipp-Hipp är ju ett måste i DVD-samlingen. Var ett tag sen jag kollade på dom nu faktiskt. Kommer inte ihåg vad dom heter men bergsbestigarna (norrmannen o svensken) när dom har den där "vem tänker jag på" tävlingen är ju helt suveränt. Ötzi ismannen :rofl

WestW skrev:
2461473 Var i Skåne i helgen och jag tyckte mig både se och höra en del karaktärer från Hipp Hipp. Kunde knappt hålla mig för garv ibland när nån gammal kärrning gick lös i värsta Tiffany Persson style.

:hihi

Finns en del här nere som är sådär utan att skoja.

Min elektroniklärare är så jävla HippHipp så man har roligt varje lektion. :rofl

Back