Jaaa! Jag Fick Lov!!!!!!!!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Att köpa hoj igen!!!!!!

Så nu é jaktdrevet ute för fulla muggar!!! :hihi
Har en "gammelblade" på gång, eventuellt.....

Så måste man ju leta efter skinnställ, stövlar och ryggskydd igen.

Ja känner mig som en "nydoppad" liten pojke igen!!
Faan vad detta skall bli roligt :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan

Ngn som kan rekommendera ngt?! Undrar om man skall helt eller delat skinnställ. Sist de begavs då man hade hoj, var man ju på en masssa träffar och tog av jackan och gick omkring i byxorna. Nu kommer det nog inte bli så mycket sådant.

Grattis :banana

Vad kostade det ,disk,städning,förnedrande samlag ?

Jag har uppfattningen att delat skinställ fortfarande är vanligast.

Rasorblade skrev:
Att köpa hoj igen!!!!!!

Så nu é jaktdrevet ute för fulla muggar!!! :hihi
Har en "gammelblade" på gång, eventuellt.....

Så måste man ju leta efter skinnställ, stövlar och ryggskydd igen.

Ja känner mig som en "nydoppad" liten pojke igen!!
Faan vad detta skall bli roligt :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan

Ngn som kan rekommendera ngt?! Undrar om man skall helt eller delat skinnställ. Sist de begavs då man hade hoj, var man ju på en masssa träffar och tog av jackan och gick omkring i byxorna. Nu kommer det nog inte bli så mycket sådant.

bra, då är det snart läge för en fotosession av min båge som utlovats: ):):)
2-delat är vanligast //p

attachment.php

Gratulerar håller med om att köpkänslan å letandet är en underbar tid man kan inte sova om natten osv å sen när man köpt känner man sig nykär å bara längtar :banana

Härligt att höra att det inte bara e jag som e förtryckt hemma. Lycka till med köpet. Du har en härlig tid framför dig.

Och bara så att du vet, du har råd med dyrare grejer bara du prioterar in på något annat. tex: blommor till tjejen, romantiska middagar, gemensamma semestrar och dylikt.

Får säga att det är jädrans skönt med delat alltså...... skulle inte köpa ett helt om det inte va så att ja mestadels skulle köra bana tror jag

När vi kör så stannar vi ju och fikar osv, då är det riktigt gött att slippa bada i svett innanför skinnstället

Känner igen mig, har köpt hoj igen efter 18 år utan. Har hållit abstinensen nere i bland med lån och hyra men inget slår känslan av att ÄGA hoj igen. Sen kan man väl lugnt konstatera att man hinner rosta ihop lite på 18år, men det släpper mer och mer för varje kilometer. Lycka till med inköpet.

Plumbum skrev:
Känner igen mig, har köpt hoj igen efter 18 år utan. Har hållit abstinensen nere i bland med lån och hyra men inget slår känslan av att ÄGA hoj igen. Sen kan man väl lugnt konstatera att man hinner rosta ihop lite på 18år, men det släpper mer och mer för varje kilometer. Lycka till med inköpet.

SMCs avrostningskurs kanske kan vara intressant? Det är ju inte outlawstatus men helt klart en bra grej att göra om inte kört ordentligt på länge. Faktiskt inte så dumt även om man är van hojåkare sägs det. Funderar själv på att delta i år.

http://www.smcvast.se/sidor/kalender/evenemang/2005/fortbildning2005.htm

Coola Ola skrev:
SMCs avrostningskurs kanske kan vara intressant? Det är ju inte outlawstatus men helt klart en bra grej att göra om inte kört ordentligt på länge. Faktiskt inte så dumt även om man är van hojåkare sägs det. Funderar själv på att delta i år.

Planen för sommaren omfattar avrostningskurs och även förhoppningsvis bana. Enda fördelen med att bli äldre är väl kanske att känslan av odödlighet minskar lite. Däremot så tror jag inte man blir klokare.

Coola Ola skrev:

Fan det ser vettigt ut, kunde vara kul! Måste ju gå med i smc bara, har inte fått tummen ur bara, surt med stålixar.. :(

Edit.
Är man tvungen att vara medlem? ser inget om det på websidan..
"Kostnadsfritt
Deltagandet är kostnadsfritt. Kurserna bygger på ideellt föreningsarbete och ett mål är att minska mc-olyckorna och ett annat att öka glädjen med mc-körandet.
"

Visst skall man gå med, men om man inte hinner fixa det?

Miss_Orchidee skrev:
Får säga att det är jädrans skönt med delat alltså...... skulle inte köpa ett helt om det inte va så att ja mestadels skulle köra bana tror jag

När vi kör så stannar vi ju och fikar osv, då är det riktigt gött att slippa bada i svett innanför skinnstället

Sant! Ja det får bli ett delat!

Back