Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
paprika skrev:Köpte mig en KTM 660 '04a igår. Fan va kul det är med motard. Känns helt rätt!!
![]()
![]()
Nu måste jag bara lära mig att kicka igång den. Tar ju fem minuter varje gång![]()
Folkezx9r skrev:KTM måste betyda : Kul Till Max !!!
WaZZe skrev:Nej nej nej! KTM = Kuta Till Mål![]()
Men grattis ändå![]()
paprika skrev:Köpte mig en KTM 660 '04a igår. Fan va kul det är med motard. Känns helt rätt!!
![]()
![]()
Nu måste jag bara lära mig att kicka igång den. Tar ju fem minuter varje gång![]()
Grattis alla till goda inköp. Jag e supernöjd med minSukka skrev:Köpte också en 660 -04 igår, haha
Min tur blev 118,4 mil![]()
paprika skrev:En liten konstig fråga kanske men hur mycket nerlägg klarar orginal däcken till 660:n? Känner man i god tid när det börjar släppa?
Skickade själv just iväg en beställning på ett par pilot powerpaprika skrev:En liten konstig fråga kanske men hur mycket nerlägg klarar orginal däcken till 660:n? Känner man i god tid när det börjar släppa?
paprika skrev:En liten konstig fråga kanske men hur mycket nerlägg klarar orginal däcken till 660:n? Känner man i god tid när det börjar släppa?
ozeo skrev:ja fortsätt med ert 660 köpande så att jag kan köpa en billigt som faen om ett par år![]()
Lägg ner till kanten där mönstret tar slut så får du se på spännande saker. Håller med Motardnisse där, MT60'orna duger inte till annat än inkörning/lära-känna-moppen-åkning. Om jag inte helt missminner mig åkte mina av efter typ 60 mil.eisbaer skrev:Tycker inte däcken är dålga direkt. Suddgummi ja men fästet är bra. Har inte haft några släpp alls ännu.
Spider skrev:Lägg ner till kanten där mönstret tar slut så får du se på spännande saker. Håller med Motardnisse där, MT60'orna duger inte till annat än inkörning/lära-känna-moppen-åkning. Om jag inte helt missminner mig åkte mina av efter typ 60 mil.
.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning