Intressekoll, mek-garage i Bro norr om sthlm

EVOVII

Medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
2012 Yamaha XT660R
Hej,

Jag vill kolla om någon är intresserad av att dela garage med mig i Bro norr om sthlm. Det är ett 36m2 i princip helt kvadratiskt garage med betonggolv, det är bra isolerat men har ingen uppvärmning idag, dock planerar jag någon form av uppvärmning under vintern men troligtvis inte konstant. Finns bra med belysning i form av lysrör och 220/380 eluttag, ej vatten eller avlopp. Finns andra hobbygarage på området med vatten och toalett som man säkert kan nyttja vid trängande behov ;) Området är förövrigt inhägnat med grind och det finns flera firmor där så säkerheten verkar vara bra.

Detta är alltså i första hand inte tänkt som ett uppställningsgarage utan ett hobbygarage för vinterprojekt eller dylikt. Jag kommer i så fall att hyra det minst ett år, troligtvis längre. Kallhyran för hela garaget är satt till 2,500:-/mån men jag tänkte försöka förhandla ner det något, hoppas på att få ner det till 2,000:- i alla fall.

Jag kommer att behöva 2/3 av utrymmet så det är 1/3 som finns tillgängligt, får nog plats för två MC-projekt på den ytan med bra ”svängrum”. Det innebär att om jag inte lyckas få ner priset så kostar 1/3 833:-/mån och 666:-/mån om jag får ner det till 2,000:- Blir ni två som delar så blir det såklart halva den summan. Skulle flera vara intresserade av ren uppställning så får man lätt in 5-6 hojar kan jag tänka mig och priset blir då beroende på antal men i första hand vill jag som sagt ha någon som är intresserad av utrymmet som hobbygarage.

Om någon är seriöst intresserad så skicka PM eller ring mig på 0733-819226.

det där låter skit intressant..:tummenupp

Dåså :) Vart bor du?

Är det möjligt att använda svets i garaget?

Är på jakt efter mekutrymme där man kan svetsa och göra lite mer än i vanliga garage.

Vad jag förstår så ska det absolut gå att använda svets, jag hade tänkt det i alla fall ;) Dock får man nog se till att ha en brandsläckare och lite vatten tillgängligt i dunk eller hink eftersom det inte finns vatten indraget.

Vart bor du?

Last edited:
Jag söker eventuellt tillfälligt boende i de krokarna i höst! Jag kanske kan sova under en hoj?

Hade du tänkt dig det som hobbygarage eller mer för uppställning?

hobby framför allt om allt funkar..
Och över vintern, givetvis förvaring då den kommer att stå där..

Så det blir ju säkert en del pendlande om att går i lås..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti