husky 450smr

• Thread starter Thread starter MD
  • Start date Start date

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Kommer ev att köpa en sån, någon som har nåt positivt el negativt att säga om dom?

MD skrev:
Kommer ev att köpa en sån, någon som har nåt positivt el negativt att säga om dom?
säkert jättefin,, men varför?? är yamaha o honda för pålitliga? eller det kanske går för fort att få tag på delar...
när det gäller 450... varför italienskt?

Ciao
//T

Tamtech skrev:
säkert jättefin,, men varför?? är yamaha o honda för pålitliga? eller det kanske går för fort att få tag på delar...
när det gäller 450... varför italienskt?

Ciao
//T

Tycker om att vänta på reservdelar, blir som en sport på sidan av :tummenupp

visst kan man köpa en crf eller yz450, men lite tråkigt att ha en hoj som alla andra har.

Har bara provat 04 och den gick bra och 05,06 går ju inte sämre :D . Är ju samma sak som med 510 att den är byggd för motard så allt är anpassat för det vilket är tacksamt. Chassit är grymt stadigt och verkligen skriker jag vill svänga .Motorn är varvvillig men ändå har den ett brett register. Hänger med japanarna törs jag lova ska du åka på gatan så har den ju en växel till mot ex crossarna som bara har 5. De jag provade toppade runt 160km/h och då kan man dreva upp om man önskar mer toppfart. Ska du åka bana är detta lite mer ointerssant.
En annan andledning att köpa den är ju heltklart att den ser bra mycket grymmare ut än japsarna

jra_racing skrev:
Har bara provat 04 och den gick bra och 05,06 går ju inte sämre :D . Är ju samma sak som med 510 att den är byggd för motard så allt är anpassat för det vilket är tacksamt. Chassit är grymt stadigt och verkligen skriker jag vill svänga .Motorn är varvvillig men ändå har den ett brett register. Hänger med japanarna törs jag lova ska du åka på gatan så har den ju en växel till mot ex crossarna som bara har 5. De jag provade toppade runt 160km/h och då kan man dreva upp om man önskar mer toppfart. Ska du åka bana är detta lite mer ointerssant.
En annan andledning att köpa den är ju heltklart att den ser bra mycket grymmare ut än japsarna

:tummenupp tack för ett bra svar.. blir mest bana iaf med den..

Spretman: ska piska dig hårt på banorna nu :hihi

Last edited:
Spretman skrev:
Så jag kan köra om dig på en ytterrökare :rofl
Å lägga sig i dammet å bli överkörd å få hål på skinstället.... va...... :gnissla

Eller friläga sig över vallen... va.... :7peta

Du gillar ju ordspråk å talesätt å så så..... Skrattar bäst som skrattar sist kanske. Eller den där med stenar i glashus funkar väl åxå. Med tanke på hål-i-skinstället-händelsen så kommer jag osökt att tänka på små tuvor och stora lass.

Jag tror nog jag går och hämtar en ny :corn

.

Last edited:
Spretman skrev:
He he he he :7peta

Fixa hoj nu :tummenupp

Så jag kan köra om dig på en ytterrökare :rofl

ska fixa..

Ta mig på yttern du, så får du smaka på en husky som planterar sig i sidan på dig :mad:

MD skrev:
måste ju jävlas lite iaf, kommer ändå åka på storspö av han så då får man va uppkäftig istället :hihi
Det är rätt inställning :tummenupp

Man ska vara kaxig så länge man kan, brukar jag säga. Sen är det bara att ignorera och vägra inse fakta. Undanflykter blir snabbt en ren konstart :brinnerup

Supermoto skrev:
Man ska vara kaxig så länge man kan, brukar jag säga. Sen är det bara att ignorera och vägra inse fakta. Undanflykter blir snabbt en ren konstart :brinnerup

Dina små livsinsikter så här på morgonen förgyller verkligen dagen. :pannkyss :) Åldersrelaterad klokhet månde.... :nicka

.

Spider skrev:
Dina små livsinsikter så här på morgonen förgyller verkligen dagen. :pannkyss :) Åldersrelaterad klokhet månde.... :nicka

.
"Åldersrelaterat"... nu förstår inte jag riktigt vad du syftar på :tungan

Supermoto skrev:
"Åldersrelaterat"... nu förstår inte jag riktigt vad du syftar på :tungan

Jag vill bestämt påminna mig om att det var någon som i något sammanhang sa att 'Sen är det bara att ignorera och vägra inse fakta. Undanflykter blir snabbt en ren konstart.' Hmmmm....... :rolleyes:

.

Spretman skrev:
Fasiken va kul, Bättre sent än aldrig..............

Klart vi ska gasa, ska se vad vi kan hitta på till Lördag
Söndag då.....(å kom nu inte dragandes med nån eländig crosstävling eller korvkioskspass eller...) Jag vill åxå gasa men lilleman har fotbollsmatch mitt på lördan så....... Fast ni är ju så unga och raska så ni orkar ju säkert två dar i rad.

.

Spider skrev:
Söndag då.....(å kom nu inte dragandes med nån eländig crosstävling eller korvkioskspass eller...) Jag vill åxå gasa men lilleman har fotbollsmatch mitt på lördan så....... Fast ni är ju så unga och raska så ni orkar ju säkert två dar i rad.

.

Klart man orkar 2dagar :banana det gör freddan oxå, annars får han pisk :fatta!

nån som vet om 450hjulen passar på 570:n?

Back