Hur man undviker att skadas vid frontalkrock

Hehe fungerar ju bra på en sån liten bil iaf! Värre med dagens bilar...stadsjeepar, eller varför inte en lastbil:crash

Det är väl en gammal klassisk idé? De gånger jag har varit när krasch och funderat i samma banor så har tiden mest gått åt att undvika smällen. Så tidfönstret från att försöka undvika till att hoppa är jävligt smalt. Jag har gått all in på att undvika och än så länge klarat mig. Är det inte helt uppenbart att det smäller hoppa. Lägg annars allt på att undvika. Jag har ändå kraschat mycket och har ganska hög sinnesnärvaro när det går åt helvete.

Har ja sån tid på mej så ja skulle komma på å göra sådär så känns de som ja redan övervägt andra alternativ... På den tiden borde man nästan kunna lösa de smidigare tycker ja... Men sitter man på helspänn å e beredd å hoppa upp så kan de säkerligen funka, om man inte hamnar i ett vajerräcke...

Man har ju redan en dryg grabbnäve full av naturliga instinkter att övervinna i plötsliga situationer, så det känns som att man nog skulle avverka både två å tre, ev. ett extraliv åxå, innan en sån manöver skulle lyckas.. :tungan

Har ja sån tid på mej så ja skulle komma på å göra sådär så känns de som ja redan övervägt andra alternativ... På den tiden borde man nästan kunna lösa de smidigare tycker ja... Men sitter man på helspänn å e beredd å hoppa upp så kan de säkerligen funka, om man inte hamnar i ett vajerräcke...

"Bara" glida under vajerräcket ju.... :rolleyes:

Ifall man ska krocka så är de nog bästa att sikta in sig på nån ferrari lr liknande så man flyger över utan att behöva ställa sig upp som han gör :) får dock vara lite smidig över styret

Back