hur är vädret i malmö just nu? (uppkörning)

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Jaha då var det fan i mig snart dags för den där uppkörningen och vädret verkar ju stabilisera sig! det skulle dock regna i eftermiddag i malmö men inte i lund så vi får hoppas att man gjort sina bromstest tills dess!

Hur ser vädret ut nu?? enligt aftonbladet så regnar det och det ser svart ut där borta!

dags att vara lite nervös, over and out :gnissla

Slutat regna.

Jag fick simma till jobbet imorse, men 2 minuter efter jag kommit in så slutade det.

Fortfarande blött dock, men det ska nog gå bra för dig. Lås inte mer än ett hjul i taget och ha ingen vikt på styret så är det lungt. :tummenupp

ok det låter ju relativt bra då!
usch varför lägger man en uppkörning på eftermiddagen!?!?! denna väntan är inge rolig alls kan jag meddela :mad:

Gött med kortet. Grattis får jag säga till dig Uffe. Antar att du varit ute o kört som tusan idag :yoparty

Zenit skrev:
2207816 Grattis..

(sätt nu upp dig på listan till 6 juni om du inte e där redan :tummenupp )

Tror han stack till staterna direkt efter uppkörningen. Jag försökte få honom till att omprioritera icke...

gick ju skitbra inga problem alls och vädrets gudar var med mig för precis när han skrivit på papprena så öppnade sig himlen och det tokregnade verkligen :D

Tyvär har jag ju inte fått själva kortet än så jag får inte hyra någon hoj här i staterna men va fasen då har man ju något att längta hem till i varje fall! :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti