Hoppas det blir fest!!!!!!!!!!!!

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Vi i styrelsen hoppas att det blir fest :banana inte för att resturang ägaren har hoppat av eller att klubben har gått i graven utan att det är mycket intresse snålt.
OK det kanske beror på att det är löning den 25:e men det verkar inte finnas något intresse :fatta!

Jag hoppas att medlemarna som vill festa betalar en vecka innan novembers slut så att festen blir av :öl , annars får dessa som ej vill festa komma till mig på jobbet och hämta sin tröja och kort.

M

Crille skrev:
Måste hålla med dig Valle att det är ett svalt intresse från våra medlemmar,här fixar vi och donar så alla ska få chansen att träffas och få tid tillsammans för att lära känna varandra sedan får vi inte höra om ni kommer eller inte....

Så ryck upp er nu och skriv i denna tråd VILKA SOM KOMMER........

SuperKnutte :fakta

då är vi fyra i varje fall :1pajas ....hoppas det kommer fler :mattias nu fixar ni allihop så att ni kan komma...... annars :fatta!

Klart man kommer! Det ryktas ju om stripp å full Crille... kan man ju inte missa!

eller hur var det?

Faan

Har aj missat nåt festen är juhh inte förrän 29 november :va

och nån jäkla vilka som kommer tråd finns inte :va

:arsele :whip

Dooh

:hördu jahaa denna tråd. Ok ja e me bara de e gratis sprit :öl
alla får väl lön 25/november så de e bara o rocka på :banana

:1pajas var,när,vart,hurmycket,lite,bla,bla,bla,bla

Last edited:
fest

Som det ser idag så kan jag festa loss lite den 29 november.
Eller Humlan ska vi ta samma takt som sist :öl med shottarna?

Då kanske hamnar grabbarna under bordet.

har ju tränat lite mer nu så vi håller samma tempo som sist om inte högre :D

R-Sickan skrev:
Som det ser idag så kan jag festa loss lite den 29 november.
Eller Humlan ska vi ta samma takt som sist :öl med shottarna?

Då kanske hamnar grabbarna under bordet.

Tror inte jag behöver skrika men JAG SKA HA ROCKENRÅLLERhumör med mig så packa fram platååådojorna :banana så ska här festas å festas sen kan vi festa åsså

Som vi säger JAG ÄR PÅ :tummenupp

En fråga till nån som kan svara är det festpengarna vi ska betala som valle pratar om eller klubbavgiften ? :confused: För Klubbavgiften betalade jag för länge sedan...puss puss :crash

Bifogat

• crazy.gif
    crazy.gif
    453 bytes · Visningar: 60
festpengarna menar han

Majk skrev:
Tror inte jag behöver skrika men JAG SKA HA ROCKENRÅLLERhumör med mig så packa fram platååådojorna :banana så ska här festas å festas sen kan vi festa åsså

Som vi säger JAG ÄR PÅ :tummenupp

En fråga till nån som kan svara är det festpengarna vi ska betala som valle pratar om eller klubbavgiften ? :confused: För Klubbavgiften betalade jag för länge sedan...puss puss :crash

Back