Det är klart mer bus med motard. Åka i stan, föra oväsen, wheeles, stoppies osv osv. Dock så tycker jag att motard är nåt man lär vara flera om att åka, annars blir det lätt tråkigt.
Jag körde omkring en hel del ensam på min Duke i början av sommaren.. Tyckte väl inte att det var sådär skitskoj direkt. Fick sen testa på en gixxer 1000, å den var ju ganska snabb..

Tyckte helt klart att den var fränare än Duken, så jag var typ såhär > - < nära att sälja duken och köpa sporthoj.
Men så började jag åka mer å mer med de som jag idag fortfarande åker med. Motard blev, och blir, bara roligare och roligare (å då åker jag ändå inte renordlad motard...)
Nu känner jag att Duken är för fin för å busa med, så nu vill jag ha en riktig motard i stället. För då gör det som OlleR säger, inget om man skulle få nån repa här eller där.. det hör till
Om jag nu efter min lilla provrepa med sporthojen ska jämföra den mot en motard, så känns motarden faktiskt som mer kul för pengarna. Det enda som skulle vara roligare med en sporthoj, vore väl att de går just tokfort. Men det är ju livsfarligt..
OlleR skrev:
Jag tycker motard är för de som inte känner att de behöver blingblinga vid kiosken, inte åker hoj för att ta sig från A till B utan de som kör motorcykel för att det är roligt.
Där kan jag inte riktigt hålla med dig! Nog tusan drar en motard blickar åt sig vid kiosken

Brudar föredrar maskulint muller och bra viberationer, det vet ni väl

Symaskin har de ju redan en där hemma