handskydd! VART !

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
var kan jag hitta snygga, billiga handskydd till min ktm640 ?
Vill gärna kunna se hur dom ser ut på bilder.

heter det förresten BARKBUSTERS ?????? :huvet

Spider skrev:
Om man har motardbromspump med justerbart handtag så når inte al-bågen runt. Jag köpte till min 625´a men fick lämna tillbaka. Acerbis når däremot runt men kostar 50% mer.

.
Om man kortar bromsgreppet lite funkar det.Jag kör med Duke-pump :tummenupp

Busaberg skrev:
Om man kortar bromsgreppet lite funkar det.Jag kör med Duke-pump :tummenupp
Japp, då funkar det galant. MEN, väl på besiktningen så funkar det inte längre, dom gillar inte kapade grepp.

.

VFR Tommy skrev:
var kan jag hitta snygga, billiga handskydd till min ktm640 ?
Vill gärna kunna se hur dom ser ut på bilder.

heter det förresten BARKBUSTERS ?????? :huvet
e det mohända en nc30 på bilden???? coola hojar, har haft 2st själv...

Spider skrev:
Japp, då funkar det galant. MEN, väl på besiktningen så funkar det inte längre, dom gillar inte kapade grepp.

.

Ähh, har aldrig varit några problem för min del...

Tamtech skrev:
e det mohända en nc30 på bilden???? coola hojar, har haft 2st själv...

jajamän, riktigt fina bågar. men tyvär såld för motard köp :yoparty

Passa dig lite för barkbusters med aluminium i, finns tydligen dom har smällt ordentligt varpå aluminiumet har böjts och klämt fast handet mot styret. Själv har jag helplast på endurohojen och det funkar tillräckligt bra. Trots diverse träd och omkullkörningar.

Zana skrev:
Ähh, har aldrig varit några problem för min del...
Konstigt... :confused: Jag har två polare som fått besiktiga om just pga att dom kapat handtaget. Och det var på två olika stationer i Stockholmsområdet. Då den ena råkade ut för det före den andra så chansade han på att få igenom det på en annan men det gick inge bättre där.

Nåja, verkar inte vara helt självklart vilket som gäller i alla fall och inlägget får väl räknas som en liten brasklapp i alla fall.

.

GixxerJensa skrev:
Det finns tvåfingersgrepp att köpa till dom flesta hojar..
Tyvärr finns det inte (enl. Ragnar/Lelles) till just den pump med justerbart handtag jag snackar om och som sitter på motardvarianterna av Duke (duh)/625/640/660. Samma pump sitter faktiskt på från fabrik på min SMR -04 åxå.

Och orginalhandtaget är ohemult dyrt.... typ 4-500 om jag inte missminner mig helt.

.

Back