Gyllene tider på Ullevi

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Vad kan man säga?? Får :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga! Grymt drag från första låten, stod ganska långt fram och man såg verkligen hur bandet kämpade för o hålla tillbaks tårarna...

Men satan så varmt det va! Svepte 3st 33cl burkar så fort jag kom ut, vätskebrist som fan.

Alla som har bilder från spelningen måste givetvis lägga upp dom här :D

Förresten så borde Pugh ha lagt av för typ 15 år sen, faan va kass ha va! :arsele Har man lyckats få ihop 2-3 halvskapliga låtar under hela sitt liv som artist så borde man inse att man inte platsar på ullevi :rolleyes:

T o m Dogge va bättre, och då är det fan illa :3freak

GT - och nu pratar jag inte om den drickbara varianten - borde också ha lagt av för sisådär en femton år sen. Hell - de borde aldrig ens ha börjat lira!

Jag såg den 28/7 i Skövde, va helt ok, kroppen pallade inte med o stå längst fram o hoppa men de va najs ändå.

duckie skrev:
GT - och nu pratar jag inte om den drickbara varianten - borde också ha lagt av för sisådär en femton år sen. Hell - de borde aldrig ens ha börjat lira!

Tack för det.... Ibland undrar jag om jag är den enda som inte drabbats av Gyllene Tider-hysterin.... Inte för att jag är något stort Bruce Springsteen-fan heller men jag kan iaf fatta att 58000 vill se honom på Ullevi. Att ytterligare 600 pers pröjsar dyra pengar för att se Per Gessle & co övergår mitt förstånd. Som nån sa, om man nu gillar pojkband så finns det ju snyggare band att titta på.... :rolleyes:

duckie skrev:

:Bugar :Bugar :Bugar

Håller med till 110% var hemma hos en polare och drack lite beer och som sånt jävla GT/Gessle-fan han är så rullade hans plattor i bakgrunden hela tiden, nån enstaka låt kan jag stå ut med att lyssna på, men efter 20 minuter flippar de i huvet och måste få höra lite ordentlig musik.. förstår inte hur de har kunnat bli så kända, visst de har ett väldigt speciellt sound i sina låtar men bara för att det är speciellt behöver de ju inte betyda att det är bra.. och låttexterna är ju det sämsta jag hört sålänge jag levt.

Så nu har den lilla fjuniga 125 föraren talat.. dags att ta skydd!!

Conrad skrev:
:skrämd

Vi måste ha setts!! :rolleyes:

De är lite bättre på att få igång publiken än vad dogge är. :7peta

Fedt me mä, publiken ä asså! :rolleyes:

Coolt..Var ju bara 31000pers att kolla på.. :rolleyes:

Dogge suger..

Väldigt trevlig stad Jönköping! :Bugar
Mycket hojjar som for omkring på kvällskvisten!
Och ni som tok varvade utanför hotell Scandic mitt i stan,, :tummenupp

Back