Gud vad kul....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
jag kom in på Frisör linjen!!!! :banana :banana

Sedså... nu får nu ringa mig när vi ska klippa :D :brinnerup

Har gått och väntat svein länge på detta beskedet! gud vad skönt att få veta att man kom in.... Nu kan man andas ut

Miss_Orchidee skrev:
jag kom in på Frisör linjen!!!! :banana :banana

Sedså... nu får nu ringa mig när vi ska klippa :D :brinnerup

Har gått och väntat svein länge på detta beskedet! gud vad skönt att få veta att man kom in.... Nu kan man andas ut

Grattis! Då är det bara att klippa så saxen glöder då!
:yoparty

/M

Grattis tjejen! Du kan börja öva på Jojoman, den långhåriga surfarsnubben! :hihi

Kom ihåg... Spring inte med saxen i handen och om du nu måste det så håller vi i den vassa ändan :)

Majoren skrev:
Grattis tjejen :tummenupp Är det inte väldigt svårt att komma in där?
Lägsta intagnings poäng var 225 p jag hade 265p :banana

men det är väl ganka högt egentligen, men det är många som vill bli frisörer med... inte jag...jag ska bli DEN BÄSTA frisören :D

eeh, skulle man då kunna få göra sig ett klipp hos dig?

ehum, fast jag föredrar maskin...

Du kan klippa mitt puubis om du vill... :lol

Nä, skämt å sido... Grattis krukan!

Va roligt för dig... :tummenupp

Skrutten skrev:
Grattis tjejen! Du kan börja öva på Jojoman, den långhåriga surfarsnubben! :hihi

Grattis Blomman, det är sant skulle behöva en klippning. Kan snart knyta ihop luggen med näshåren, och näshåren är INTE lång :D

Öh öh ha den äran då!
Gratis klippningar i framtiden då!!
När börjar du då?

:tummenupp

JoJoman skrev:
Grattis Blomman, det är sant skulle behöva en klippning. Kan snart knyta ihop luggen med näshåren, och näshåren är INTE lång :D
du ja kan klippa ditt hår, men ditt näshår och pibis får du ha för dig själv hörru :7peta:

Hultan dig kan ja klippa till när du vill ;) :hihi bara att säga till så...

Miss_Orchidee skrev:
du ja kan klippa ditt hår, men ditt näshår och pibis får du ha för dig själv hörru :7peta:

Hultan dig kan ja klippa till när du vill ;) :hihi bara att säga till så...
Blanda inte in mig i Jonqas pubishår, där vill ju inte jag vara. :kocko

JoJoman skrev:
Blanda inte in mig i Jonqas pubishår, där vill ju inte jag vara. :kocko
hehehe, jasså inte....

vi kanske kan transplantera lite av ditt långa hår till Mark han har så lite ju.... så det blir rättvist menar jag.... så kan jag leka kirurg med :D

Hultan skrev:
Öh öh ha den äran då!
Gratis klippningar i framtiden då!!
När börjar du då?

:tummenupp

Jag kan ju oxå klippa ju! Gratis... eller kanske mot en liten öl då.
Lovar att killen på nyår hade blivit skitsnygg om de inte vore för dom håriga kökshanddukarna!! :gnissla

Miss_Orchidee skrev:
hehehe, jasså inte....

vi kanske kan transplantera lite av ditt långa hår till Mark han har så lite ju.... så det blir rättvist menar jag.... så kan jag leka kirurg med :D
Hm, nu råkar det ju vara så att jag rakar bort mitt pubis, de är ju därför de är så lite....

:rolleyes:

Back