Grattis Teddy!

Grattis Teddy the man!
Många äro de inlägg jag skattat åt och jag förstår att högen med livserfarenheter är "sehr gross". Farbror måste helt enkelt ha en ansenlig mängd år under bältet. Trots det är det sällan man ser den bitterhet som oftast kommer sent i livet...jag lyfter på hatten! :tummenupp

Nyteknik skrev:
2554101 Ingen jag träffat tar motgångar med sådant jämnmod som Teddy. Hoppas du får en fin födelsedag!

:tummenupp

Nää? Fyller han år idag? Jag har telefonerat med honom och allt. Nu känner jag mig usel och liten. Igen. (Och igen och igen)

Grattis Teddy, du får bjuda på kaffe i garaget nästa vecka. Jag tar gärna lite tårta också.

Edit: Jaha, han fyller år imorron. Då känner jag mig bara lika usel och liten som vanligt.

Mattias skrev:
2554132 Nää? Fyller han år idag? Jag har telefonerat med honom och allt. NU känner jag mig usel och liten. Igen. (Och igen och igen)

Grattis Teddy, du får bjuda på kaffe i garaget nästa vecka. Jag tar gärna lite tårta också.

...doggybag åt mig!? :)

Grattis Teddy! :födelseda :cpparty

Tack för alla underhållande och insiktsfulla inlägg som jag önskar att jag själv skrivit. Må vi varmköra våra Grand Prix-maskiner i depån tillsammans många gånger nästa säsong. :)

Till var och en: Tack!

I skrivande stund sitter jag på jobbet iförd min nya tröja som jag fick vid frukostbordet i morse. Dagen har börjat bra och jag är övertygad om att den så kommer att fortsätta. För två veckor sedan köpte jag mig själv en egen födelsedagspresent, en bättre begagnad extramotor,för att byta ut slitna delar på Skatungen. Nästa säsong är alltså tryggad och ni kan lita på att jag kommer och värmer i depån även nästa säsong. :)

Back