Gröndal 25sept SMC Knix

:tummenupp Haru inga dubbdäck?:va

Jag har åkt hoj till Jobbet i Januari månad i 8 minusgrader(145 hk fzr 1000) på mitt em-skift och åkt hem 23:00..check, jag är ialla fall given och kommer:tummenupp

På sin höjd regnar det, och då är det kalas och köra med mjuk gaskontrollsövningar som huvudsyfte hoppas jag:tummenupp

Även om jag ALLTID kör med mjuk gaskontroll:)

Kanske man tom fått ihop surgixxern då och får slita bort det sista på årets andra paret knäpuckar :D

Gött gry!

såhär efter årets andra storbankörning känner man att man borde ha hunnit kört minst 3ggr så mycket på bana,
men gokartbana e ju kul det oxå! :tummenupp

Fan va grymmt!
Kommer vara där o ska försöka dra med mig lite folk även morsans gubbe för det kan han behöva...

Sweet bara hoppas att Honda har lyckats fått tag på ett gaffelben tills dess iaf. Hojen har ju stått stilla i snart 1 månad nu pga läckande packboxar :(

Yep, fast premiären kan komma på "2010-09-13 AK BKK Gelleråsen". Anmält oss till steg3 medelgruppen, blir åka av med passagerare förhoppningsvis alla passen. :tummenupp

Nu har man ju däckvärmare också vore väl fett me busa + slicks o värmare på åsen. ;)

Satsar ni på dubbelknäskrap då? :näsblod

Yep, fast premiären kan komma på "2010-09-13 AK BKK Gelleråsen". Anmält oss till steg3 medelgruppen, blir åka av med passagerare förhoppningsvis alla passen. :tummenupp

Nu har man ju däckvärmare också vore väl fett me busa + slicks o värmare på åsen. ;)

Men för tusan Jonas, sluta släpa runt på dököttet, skaffa na en redig egen maskin, hon har ju för övrigt "no fear" hon åker ju med dig:fakta:D

Har lärt upp henne, allt under 1000 går fet bort. Efter åsen kanske hon har "no fear" nu är hon rädd över att vi ska passera 200 på rakan. O det kommer ju inte hända. ;)

Men för tusan Jonas, sluta släpa runt på dököttet, skaffa na en redig egen maskin, hon har ju för övrigt "no fear" hon åker ju med dig:fakta:D

Har lärt upp henne, allt under 1000 går fet bort. Efter åsen kanske hon har "no fear" nu är hon rädd över att vi ska passera 200 på rakan. O det kommer ju inte hända. ;)

ASG, nä, 200 lär ju inte passeras på åsens raka med dig bakom spakarna. :rofl Hon har stake iaf bruttan...

ASG, nä, 200 lär ju inte passeras på åsens raka med dig bakom spakarna. :rofl Hon har stake iaf bruttan...

Det är bara tejpa mätaren, "men gumman jag har ingen aaanniing hur fort det gick på rakan:tummenupp, jag har annat att koncentrera mig på som att gasa och bromsa..":)

Den här gången ska fan jag med köra, skulle man lägga ner den så har man hela vintern på sig att fixa till den igen.

Back