Gokart + grunda i april?

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Jag slår samman Caddicks och BromsOlgas trådar.

Nu börjar våren närma sig och jag tycker absolut att ska ta en upptaktsträff i slutet på april.

Jag har snackat med Sebbe som har gokartcenter. Han fixade lite bättre priser + att han lät oss låna konferensrummet gratis

Planen skulle väl se ut som följande.

1. Mingel
2. Gokart, lilla racet kostar 200:- / person (ordinarie 250:-)
3. Bastu + relax i ca 2h 100:- / person
4. Kolla på hojfilm på storbildstv och dricka bira i konferensrummet.
5. Eventuell utgång + dyngfylla
6. Utskällning från frugan dagen efter

Sedan finns det flipper, airhockey etc som man kan utnyttja mot självkostnadspris.

Kolla in www.nojeshallen.se så ser ni hur det ser ut.

Total 300 kronor för en jävligt stabil förfest!

Bira köper vi själv och tar med oss.

Vad tror ni om det?

Jag slänger upp 2 datum så tar vi det som flest skriver upp sig på.

Alternativ 1: Lördag 19:e april

Alternativ 2: Lördag 26:e april.

Det är lite brådis med bokningen så att inte det blir uppbokad dom där datumen, så släng upp er anmälan så fort som möjligt.

När alla anmält sig så skickar jag ut mitt kontonummer så får alla sätta in pengar där och ange sitt namn på SH så jag vet vilka som betalat.

NU KÖR VI!

:tummenupp Vi är på hälsar Red Hawk o jag.:yoparty Hoppas bara vi kan ordna ledigt från jobbet. Bästa datum är 26:e Hubbe kan inte den 19:e. Hoppas på bättre motstånd i gokarten den här gången.:skrattaåt

Last edited:
har en viktig grej där 2-4 maj så kommer nog bara komma förbi och titta o säga hej eller något men kan vara roligt de också ^^ tar med mig kameran kanske :)

Måste ta tillbaks min anmälan :mad: då tjejen fyller år den 26:e så det blir nog fest för henne då. Skulle få för mycket skäll av henne om jag hänger på er..... Den 19:e är ett kanske :va

Vilket upplägg Foxx :tummenupp så ska en fest se ut,detta går inte att missa. Då jag har en del skoter/fjällresor planerade i april så låter 26:e april bäst för mig.

Last edited:
Nice :tummenupp..jag kan nog hänga med den 19e (om JAG slipper bli utskälld av nåns fruga dan efter) :tuttar ...den 26e är de ju en annan Phet hojfest här i stan som jag inte missar.

För att sticka ut hakan lite x-tra så lovar jag att bjuda Bromsolga på en åktur på den mekaniska tjuren om någon är villig att filma henne. Det blir förstås med "tjurskal" nr 3 ( skalen är utbytbara ). Gå in och titta på den på
www.nöjeshallen.se så får ni se en syn ni sent ska glömma.

Roligt att ni gillar förslaget, jag tror det kommer bli grymt!

26:e april leder hittils iaf.

oan: Festen är inte den 2-4 maj...

Precious: Vad är det för fiesta?

Nice :tummenupp..jag kan nog hänga med den 19e (om JAG slipper bli utskälld av nåns fruga dan efter) :tuttar ...den 26e är de ju en annan Phet hojfest här i stan som jag inte missar.

Är du på hojfest 3 gånger i månaden även på vintern?:D

Roligt att ni gillar förslaget, jag tror det kommer bli grymt!

26:e april leder hittils iaf.

oan: Festen är inte den 2-4 maj...

Precious: Vad är det för fiesta?
hehe i fjol hade jag tränat 2 år för detta kval blev tillslut övertalad att göra ett snowboardåk i backen och axeln sitter fortfarande inte ihop :gnissla tar det säkra före det osäkra, ^^

Är du på hojfest 3 gånger i månaden även på vintern?:D

Ja eller hur? :tuttar De är ju på vintern man ska festa o på sommaren kör man ju hoj eller not..:tuttar

Adas brukar ha sin vår fest sista helgen i April ju..men om de blir så iår så kanske man kan lura me sej sällskapet dit istället för ut på krogen??:tuttar

Isof kan ju jag oxå hänga på den 26e (Adas har inte riktigt bokat datumet än heller)

Ja eller hur? :tuttar De är ju på vintern man ska festa o på sommaren kör man ju hoj eller not..:tuttar

Adas brukar ha sin vår fest sista helgen i April ju..men om de blir så iår så kanske man kan lura me sej sällskapet dit istället för ut på krogen??:tuttar

Isof kan ju jag oxå hänga på den 26e (Adas har inte riktigt bokat datumet än heller)

Låter bra de:tummenupp . Då gäller även erbjudandet dig som jag gav b-olga tidigare i tråden:D . Vi är säkert mycket roligare än adas så skit i dom och kom på våran fest istället:clown .

Adas är förmodligenroligareänkrogensåjagkanhjälpadigövetalaresten.:D

Men vad är det med allihopa..... Sätt upp erat namn på denna tråd och visa ert intresse och häng med på denna fest nu. vi måste väl kunna bli mer än 6-7 st. Är det nån som träffar eller pratar med nån av "gänget" så tipsa om festen. Det kan hända att alla inte är ute och tittar här nu på vintern.
Det vore väl skitkul om vi blev 10-15 st.

Gokart + grunda 26: april

Fyll på listan! :tummenupp

1. F0xx
2. Ekan
3. Red Hawk
4. Tomasol
5. caddick
6. Precious
7.
8.
9.
10.