Gasolina - stunt...

halsbrytande stunt var det ju inte, viktigt att låta hjälmen hänga på hojjen :hihi

Intelligens? "vad är det?"

vilka jävla nötter... dom ser verkligen ut som dom tror att dom e grymmast oxå....riktiga spagge beachraggare... ...fan man mår ju illa ..

hade inte förvånat mig om det kom ett stringkalsongklipp på slutet..haha

Wow, dom kunde stå på fotpinnarna, köra rakt fram och dansa brevid motorcykeln! :rolleyes:

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHA :rofl inte en chans!jag kommer inte kunna sova ikväll, magen kommer vrida sig av skratt, han på gixxern som trodde att han wheelade :rofl

vilka coola stunt..!!! mina nya idoler... hehe.. varför slösar man äns pengar på hjälm när man är så bra som dom och inte änns använder den... :hihi

Haha..satan vilka stjärnor.... :brinnerup

Men jag tyckte nog fan ändå att musiken var bäst..... :banana :banana :tomten

Vid närmare eftertanke så tror jag att det är dom som har gjort musiken o sen ville ha en häftigmusikvideo till den... vad tror ni om det?? :rofl

Förresten... är det inte hjälmtvång där dom bor?? (var det nu är) :confused:

Last edited:
Tsss, ni är bara avundsjuka för att inte ni kan powerwheela 3 meter med en GSX-R 1000...... :fakta

Jag tyckte dom va tokfeta, tänk den dan jag är lika duktig på att köra :bow

:rolleyes:

Fifan vilka muppar! :rofl :rofl
Det roligaste är att de själva verkar tycka att de är kungar.

Det där imponerar inte ens tjejerna vid den lokala korvmojjen som precis fått könshår.

Kewla :3freak

Hahahaa...... bland det roligaste jag sett på 2 hjul och deras "häftiga" wheelies var ju inte o leka med :D

F***, jag som trodde att jag inte kunde stunta........

Dags att bara hänga i stuntforumet efter att ha sett denna filmen..... :D

Allt annat känns överflödigt......

Se upp Darius, Farias, Matti och ni övriga... 2006 blir mitt år :hihi

Back