Fy fan vad BRA!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det här är en tråd för allt som är BRA i Svensk RR. Det är VÄLDIGT mycket gnäll här på Sporthoj och eftersom vi är en hel del som kör TROTS allt, så tycker jag att vi ska framhålla allt som är bra!!!

Jag börjar med:

ARC. BRA att ni tog upp Hyllinges datum och fixade race på så kort varsel!!!:tummenupp Riktigt bra!!!

Webradion från anderstorp för oss som inte kunde vara med. Tycker jag var kanonbra

Skulle dessutom vilja framhålla Rash och highsider! Jag är inne varje dag och det är grymt kul att läsa om alla race man själv inte hade tid att se!
Keep up the good work Rash!:tummenupp

Webradion från ARC är grym! Ni skulle bli inhyrda till alla race! :tummenupp

Stämningen på tisdagsträningarna hos LMS är kanon, jag känner/kände inte en käft, ändå pratar man och har trevligt i depån och får hjälp när det behövs :tummenupp Synd att Tokholm ligger så avsides, annars skulle jag vara där varenda tisdag :nicka

Svemo har varit väldigt snabba med licensen, den ligger ju i hallen snudd på innan pengarna är dragna, sånt minskar stressen för oss gröngölingar :tummenupp

Alla funkisar, träningsledare mm som i princip helt ideellt ställer upp och sliter för att vi ska kunna komma och leka av oss, ni får antagligen inte ens en bråkdel så mycket beröm och tack som ni förtjänar!

Mozz för den här tråden, sånt här behövs verkligen! :fakta :Bugar

Bra positiv energi behöver vi!
Jag vill börja med att hylla ARC för en bra tävling.
Sedan ska jag faktiskt hylla någon som kanske inte ofta får höra något bra, Johan som var domare i helgen och har varit så några tävlingar i sommar. Tror det är den första domare som man faktiskt kan föra en resonemang med. :tummenupp

Bra initiativ Magnus:tummenupp

Tack till ARC för en toppen helg.:)

Humlan och Skalman för allt beröm jag tydligen fick i webradion:Bugar

/Linus #9 R1000

Positivt med svensk RR er deffinitivt Hans Branholt med team, for alltid glimrende gjennomførte ERF/BoTT-race. Eller Humlan og Skalman for alltid å stille opp når en stakkars nordmann mangler pitbox, deler, mat, drikke osv mm:tummenupp:tummenupp

Funkisar!!! Som TROTS att det regnar satan står kvar på posteringarna och inte bara hjälper till utan formligen slåss om att få komma först till hojarna!!!:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar

Se här på bilden från highsider.se!!!

Bifogat

• Funkisar.jpg
    Funkisar.jpg
    189.1 KB · Visningar: 472
Tack Mozz, denna tråd är väldans välkommen, ideellt arbetande människor får motivation av sådana som dig Mozz.

Den nya asfalten efter Ejes till Hårnålen på Karlskoga är en grym förbättring :tummenupp
(Hoppas Mike får råd att asfaltera om Esset också)

Som nämnts innan ARC.
Kvällsracen på Anderstorp.
"Munken" som motiverar och entusiasmerar hellre än att psyka sina konkurenter.

Back