Fredag

Jobb i helgen :( . Å andra sidan slipper man (förhoppningsvis) :zpy av :öl ;) .

Å på söndag går man på semester = :öl :tummenupp :D
/F.

Jobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobba och jobba lite till.
Så kul har jag i helgen ungefär. Fast det gör inget för min flickväns fyra konstiga polare är på besök (i min 1,5a på typ 23 m2) så jag har inget hem, typ.

soppatorsken skrev:
Jobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobbajobba och jobba lite till.
Så kul har jag i helgen ungefär. Fast det gör inget för min flickväns fyra konstiga polare är på besök (i min 1,5a på typ 23 m2) så jag har inget hem, typ.

Lycko dig då mao??? :rolleyes: :D :crash

:crash
soppatorsken skrev:

Vilken tid ska vi komma? :D :crash

Om ni vill driva ut de så är ni välkommna. De ska ut på krogen ikväll och jag ska upp tidigt imorgon, låter det som en konflikt?

Och de är inte snygga eller så, bara konstiga norrmän.

Snart kommer TVÅ brudar hit. Då polarn inte pallar komma KAN jag behöva en medryttare.

Nån som som e sugen på å daffa? :cool:

Bill G skrev:
Snart kommer TVÅ brudar hit. Då polarn inte pallar komma KAN jag behöva en medryttare.

Nån som som e sugen på å daffa? :cool:

Tsss,,, Yeah right,,, :D

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back