FIREFOX! (Bokmärken)

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
vet inte varför o det är andra gången det händer... alla mina bokmärken bara försvinner precis som om ja precis installerat FF...:huvet är måttligt irriterad över detta! :mad: har sökt i datorn i hopp om att hitta filen som FF sparar bokmärken i men utan önskat resultat (hittar IE bokmärken men det är knappt hälften)
skulle va mkt tacksam om ngn vet hur man återställer detta!!!

//Brink

Leta efter "bookmarks.html" på din C: disk. Tryck CTRL-F i Windows Explorer för att söka. Om du byter konto-namn, typ växlar mellan Administratör och KalleUser kan jag tänka mig att du inte hittar dina bokmärken.

tackar har installerat det nu!!:pannkyss (fhett bra o nå bokmärkena på resande fot med!:tummenupp)
hittade supporten via din länk med där dom förklarade att FF har ett backup-sys för bokmärkena så ja följde deras sätt o återställa o nu har ja alla igen...(fan att ja inte hittade det FÖRSTA gången detta hände :huvet )

även ett tack till dig Andersbrink för visat intresse!!! :pannkyss
(hittade filen för övrigt men ja fick inte det o funka så...:gnissla )

Har du möjligtvis kört SpyBot Search and Destroy?
Har märkt att det programmet klipper bookmarks.html i C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nnn.default så jag brukar alltid döpa om filen *.html till *.htm_ eller liknande innan jag kör SSD.

//\//\

Har du möjligtvis kört SpyBot Search and Destroy?
Har märkt att det programmet klipper bookmarks.html i C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nnn.default så jag brukar alltid döpa om filen *.html till *.htm_ eller liknande innan jag kör SSD.

//\//\

aaah...jo det kör ja...aja nu vet ja var backupen finns o hur man återställer så!!
men tack ändå!! :tummenupp

Back