Filmning 4/5

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Jag och en kompis har senaste tiden sysslat en hel del med filmning och klippning..

Så om intresset finns så möter vi gärna upp på någon fin sträcka imorgon på veckans TT

Filmen kommer isf bara bli en kort 5-10min film med lite stunts eller vad ni har att visa upp (nakenscener censureras) :hihi

låter detta som en bra ide?

Jag kan va naken.... det är jag varje gång jag duschar. :va

Hur är vädret i stan? Självklart ställer jag upp på det mesta som krävs för en filmroll

Vädret kan inte bli bättre!! ...fortsätter det så här, så svänger vi förbi strand vägen.. så kan vi bestämma en mötesplats, eller så följer vi efter så gått det går :)

Tänkte hänga på men hoppar...
Körde hela eftermiddagen med en polare.. Bhlm-Röstånga-Perstorp! :tummenupp Varför köra på kvällen när man kan köra på dagen! :hihi
I helgen kommer jag iaf att vara i Billesholm.. Körning var dag!

Låter gott Remus, tyvärr så kommer jag nog inte köra så mycket i helgen. Eftersom vi skall ha klassåterträff, 10 år sedan man slutade högstadiet. Var fan har de åren tagit vägen :va

Var har allt folk tagit vägen, vi var 4 stycken idag :va

Till lite roligare nyheter.
* Först och främst klotade inte Blue idag :tummenupp
* Kajlyl var på plats och filmade lite stunts, så ny film är på G :tummenupp
* Jag satte min första stående Wheelie :tummenupp

Otee skrev:

Hade gärna varit med idag. Det blev ju inget körande i helgen, men tyvärr verkade det som den gamla kroppen inte orkade med att fira en riktig valborg. :( . I'll be back och då förhoppningsvis frisk igen. :tummenupp

Glenning skrev:
Hade gärna varit med idag. Det blev ju inget körande i helgen, men tyvärr verkade det som den gamla kroppen inte orkade med att fira en riktig valborg. :( . I'll be back och då förhoppningsvis frisk igen. :tummenupp

gamla kroppen ? låter som om du skulle vara mellan 80 & träfracken :D

eller det e inte sprit som ställt till det ? utan förskylning eller nått annat mindre roligt

Otee skrev:

Till lite roligare nyheter.
* Först och främst klotade inte Blue idag :tummenupp

Jag försökte ju inte ens.... :3freak

Det var riktigt skoj idag, som alltid! :tummenupp

Körde tre mil grusväg på vägen hem, lyckades sick sacka mig ända till Rössjöholm på grusvägar. :)

Tjena :D

var det någon av er som såg polaren med sin supermotard ;D

han sa att han körde en liten bit med dig Blue :yoparty

filmen är klippt och klar!!!

martin(som var med) håller på att komprimera den nu sen skickar han till mig och då läggs den upp skulle tippa på att den finns på hemsidan före midnatt :tummenupp

Var riktigt kul att hänga med ut idag, bra kört av samtliga, ska bli spännande o se hur filmerna kommer se ut frammåt sensommaren :D

kajlyl skrev:
filmen är klippt och klar!!!

martin(som var med) håller på att komprimera den nu sen skickar han till mig och då läggs den upp skulle tippa på att den finns på hemsidan före midnatt :tummenupp

Var riktigt kul att hänga med ut idag, bra kört av samtliga, ska bli spännande o se hur filmerna kommer se ut frammåt sensommaren :D

Då får man hoppas att man inte gjorde bort sig totalt! :)

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär