blom skrev:det röstar jag oxå på
men man vet aldrig så vi får se i morrn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:det röstar jag oxå på
Om det blir åka så kan ni ju svänga förbi Gelleråsen och glo på Lill-Eriks RR-premiär.TERMINATOR skrev:vad händer ons kväll, fika i das lokalo eller hojåka eller båda 2????
Mulet och regnskurar.
+6 till +15
Nordväst 2 m/s
jag röstar på lokalen om vädret blir som utlovat
vi tänkte åka till fiskeboda och kolla liteKyckling skrev:Om det blir åka så kan ni ju svänga förbi Gelleråsen och glo på Lill-Eriks RR-premiär.![]()
I Karlskoga skiner solen just nu.TERMINATOR skrev:satan va det ska regna, blir det fika eller ska vi åka till kga titta på erik när han kör RR
kl är bara 13 ju... det hinner spricka upp.Supermoto skrev:I Karlskoga skiner solen just nu.
Det är blått med enstaka moln på himlen.
TERMINATOR skrev:satan va det ska regna, blir det fika eller ska vi åka till kga titta på erik när han kör RR
Supermoto skrev:I Karlskoga skiner solen just nu.
Det är blått med enstaka moln på himlen.
erik skrev:Det låter bra, jag ringer dig och kollar vädret innan jag åker.
Normalt är det 18:00 vid likkistan som gäller...anol70 skrev:![]()
eftersom jag är ny här vill jag höra mig för när ni åker och vart ni startar...
då hoppas vi på vädret...raukroland skrev:Normalt är det 18:00 vid likkistan som gäller...
det är det där som är def. på "flerf"blom skrev:jäklar vad färger på millen![]()
![]()
man kan säga att den är one of a kind...blom skrev:jäklar vad färger på millen![]()
![]()
priset känns helt ok... speciellt med tanke på den genrösa utr, -03 motor, wihlberg bakdämpare och kittad gaffel, lucas radialpump, en hel laguna full med plast och en extra tank...blom skrev:ser ju jäkligt cool ut faktiskthoppas du fick ett bra pris på den..
![]()
99 eller 03 motor kan ju iofs göra desamma så länge sakerna är bra...anol70 skrev:priset känns helt ok... speciellt med tanke på den genrösa utr, -03 motor, wihlberg bakdämpare och kittad gaffel, lucas radialpump, en hel laguna full med plast och en extra tank...![]()
kanske inte... den har dock inte gått mkt, isatt förra året (var då ny), har gått 3 träningar på bana och en touring nu i maj. Är övertygad om att det är en bra motor... sen har den lite mer effekt och annan låda än -99:ans dito.blom skrev:99 eller 03 motor kan ju iofs göra desamma så länge sakerna är bra...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |