fikat på onsdag

blom skrev:
grejen är den att camilla har tvättstugan från kl 18,00 till 21,00 nu när det skulle bli dålig uppslutning så kan jag stanna hemma och ta hand om min dotter så slipper camilla släpa med henne till tvättstugan med en massa kassar mm

ta med henne hit, jag har barnfilm åt henne no problemas

Jag kom hem bortåt halv nio så jag trodde inte det var någon idé att åka ner men ni verkar ha fikat halva natten...

En annan var ju tvungen att jobba till 20:10 eller något sådant så det blev ju lite sent... Dessutom var det dåligt med adressuppgifter till fikastället... :)

raukroland skrev:
En annan var ju tvungen att jobba till 20:10 eller något sådant så det blev ju lite sent... Dessutom var det dåligt med adressuppgifter till fikastället... :)

inte alls, alla vet var TERMINATOR bor, men jag ska ge dej en karta tills nästa gång och då är du värrrrryyy willkommen

Supermoto skrev:
NÅÅÅÅ :confused:

Ska jag få stå och frysa utanför eller??

Japp, det var i alla fall vad jag gjorde. Inte en käft i lokalen. Men varför tala om för farbror gubben att man går någon annanstans i stället? :huvet

TERMINATOR skrev:
inte alls, alla vet var TERMINATOR bor, men jag ska ge dej en karta tills nästa gång och då är du värrrrryyy willkommen
Javisst, du själv och dina silverfiskar kanske..... :fatta!

Kjelle skrev:
Japp, det var i alla fall vad jag gjorde. Inte en käft i lokalen. Men varför tala om för farbror gubben att man går någon annanstans i stället? :huvet
Du kunde kommit upp till mig en sväng :krama

Vad ska vi med en lokal till om vi inte är där :va

Kjelle skrev:

Fatta vinken gubbjävel :fatta!

:D :D :D

blom skrev:
ja fast inte alla :D

Inskickat av Kyckling
Ok, då säger vi så. Jag dyker upp runt 18-snåret, ok lr?

ja kom hit till 18 blir bra, sprid det till dom andra

TA MED BULLAR NÅGON!!!!!

sorry att jag inte spred det men jag har inga nr till någon, men jag uppmanade till det i allafall

TERMINATOR skrev:
Inskickat av Kyckling
Ok, då säger vi så. Jag dyker upp runt 18-snåret, ok lr?

ja kom hit till 18 blir bra, sprid det till dom andra

TA MED BULLAR NÅGON!!!!!

sorry att jag inte spred det men jag har inga nr till någon, men jag uppmanade till det i allafall
jag vet jag vet.. träffade kyckling nu. han sa att han skickat till någon/några :) och jag såg att du skrivit att jag kunde ta med molly efter ett satans tag. ja det blir ju fler gånger :)

Rock n roll snart är det ons o fika sen är det dax för lite lubba med klubba på lördag, fan va kul :tungan :tummenupp :yoparty :D :tuttar

Supermoto skrev:
Vad ska vi med en lokal till om vi inte är där :va
Ledsen att behöva säga det, men vår lokal är ett råtthål.

Enligt vad som framgick här på sidan så skulle det i princip bara bli jag och Terminator (Som bor nästan grannar).
Så det kändes vettigare att fika hos honom där det finns både WC och kaffemöjligheter än att åka till andra sidan stan för att sitta i ett råtthål utan avlopp eller något.

SMS-ade bl.a Stefan för han har inget internet och brukar dyka upp på onsdagar.
Tänkte inte på dig Kjelle, sorry. :(

Last edited:
Kyckling skrev:
Ledsen att behöva säga det, men vår lokal är ett råtthål.

Enligt vad som framgick här på sidan så skulle det i princip bara bli jag och Terminator (Som bor nästan grannar).
Så det kändes vettigare att fika hos honom där det finns både WC och kaffemöjligheter än att åka till andra sidan stan för att sitta i ett råtthål utan avlopp eller något.

SMS-ade bl.a Stefan för han har inget internet och brukar dyka upp på onsdagar.
Tänkte inte på dig Kjelle, sorry. :(

Lokalen är inget råtthål och dessutom går det att pissa i buskarna utanför, jag vet...

Back