fikat på onsdag

Eftersom jag har minne som en guldfisk med aktiverad automatsvar på "JA" så har jag lovat bort mig själv till farsan på middag... Skit.

Ger Blomiblomsen nycklarna.

Tengil skrev:
Eftersom jag har minne som en guldfisk med aktiverad automatsvar på "JA" så har jag lovat bort mig själv till farsan på middag... Skit.

Ger Blomiblomsen nycklarna.
:fatta! :4skrika :kocko

jag kanske kommer, det beror på läget hemma, vi saknar en vän till Annica i thiland, hon va på phiphi island och det åkte det mästa med och det är förtvivlat här hemma just nu, hennes föräldrar rest till phuket och väntar på en båt från phiphi med bara lik, det är det senaste jag vet :(

TERMINATOR skrev:
jag kanske kommer, det beror på läget hemma, vi saknar en vän till Annica i thiland, hon va på phiphi island och det åkte det mästa med och det är förtvivlat här hemma just nu, hennes föräldrar rest till phuket och väntar på en båt från phiphi med bara lik, det är det senaste jag vet :(
Fan så hemskt :(
Lider med dig/er...

Har varit nervös som tusan för en kompis på jobbet ett tag här nu men det mesta tyder på att han var på Koh Samui över jul så jag hoppas på det bästa.

Supermoto skrev:
Fan så hemskt :(
Lider med dig/er...

Har varit nervös som tusan för en kompis på jobbet ett tag här nu men det mesta tyder på att han var på Koh Samui över jul så jag hoppas på det bästa.

ja det är inte kul, jag känner henne knappt men jag ser ju på Annica att hon mår piss, så man dras ju med,

vad jag har förstått så har det varit relativt lugnt i Koh Samui

TERMINATOR skrev:

Fy faan... :( Lider med er.

Jag har lite hojpyssel att göra (se min mekartråd) men kanske kommer lite senare.

jag tänkte åka ner ikväll bara för att ge terminator pengarna för hojvantarna, men kommer du inte ner så får vi ta det nästa vecka.

jag saknar oxå en gammal bekant som var i thailand. sångaren i nasum.
mario daniel som lirade bandy med oss senast känner oxå han. han var sångare i gitarist i deras band :( hans tjej har dom hittat på ett sjukhus med svåra skador fast inte livshotande som tur är,MIESZKO därimot har dom inte funit än :( :( :( vi har haft mycket roligt ihop :(

blom skrev:
jag tänkte åka ner ikväll bara för att ge terminator pengarna för hojvantarna, men kommer du inte ner så får vi ta det nästa vecka.

mario daniel som lirade bandy med oss senast känner oxå han. han var sångare i gitarist i deras band :( hans tjej har dom hittat på ett sjukhus med svåra skador fast inte livshotande som tur är,MIESZKO därimot har dom inte funit än :( :( :( vi har haft mycket roligt ihop :(
Ajfan :(
Läste om honom men gjorde inte den kopplingen :(
Hoppas det går bra...

Vi har två killar på jobbet som verkar ha klarat sig bra iaf. Inte fått det bekräftat till 100% ännu men det _verkar_ bra iaf.

blom skrev:

jo jag kommer ner, jag känner honom oxå, han va på samma ställe som Annicas vän, men skulle det komma ett dödsbud så kommer jag inte men då skriver jag in det här på engång, någon som fixar bullar?

Last edited:
du terminator. pm:a mig ditt konto nr så löser jag det ändå.
hoppas ni får en trevlig fika kväll

Öhm... Blir det bara jag där nere nu eller?
Isåf, skiter jag oxå i det.
Ryggen har skurit/varmnypt så jag är inte så superrörlig så då är det bättre att
stanna hemma och dricka pilsner.
Men är det någon som vill får de gärna komma förbi här istället, bara de hör av sig innan så jag vet. :tummenupp

Även vi har bekanta i Thailand. :(

Men hur fan är det med uppslutningen egentligen??? Blompa?
Såklart ska ni som drabbas av thailandskatastrofen stanna hemma om ni känner för det !!!!

Jag som sett fram emot att käka kebab och få den vita såsen runt munnen som vanligt på onsdagarna.....

Ska vi åka till Erik istället och gå på folkölen direkt istället kanske??? :yoparty

NÅÅÅÅ :confused:

Ska jag få stå och frysa utanför eller??

Supermoto skrev:
NÅÅÅÅ :confused:

Ska jag få stå och frysa utanför eller??
Jag kan dyka upp om det blir någon mer, eller så träffas vi någonstans där det finns bättre möjligheter till fika m.m :tummenupp

jag kommer, men finns det inget kaffe kan vi vara hos mej istället.

Annica ska åka till en kompis en stund så hos mej går det bra

TERMINATOR skrev:
jag kommer, men finns det inget kaffe kan vi vara hos mej istället.

Annica ska åka till en kompis en stund så hos mej går det bra
Ok, då säger vi så. Jag dyker upp runt 18-snåret, ok lr?

Supermoto skrev:
Men hur fan är det med uppslutningen egentligen??? Blompa?
grejen är den att camilla har tvättstugan från kl 18,00 till 21,00 nu när det skulle bli dålig uppslutning så kan jag stanna hemma och ta hand om min dotter så slipper camilla släpa med henne till tvättstugan med en massa kassar mm

Back