Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tengil skrev:Eftersom jag har minne som en guldfisk med aktiverad automatsvar på "JA" så har jag lovat bort mig själv till farsan på middag... Skit.
Ger Blomiblomsen nycklarna.
Fan så hemsktTERMINATOR skrev:jag kanske kommer, det beror på läget hemma, vi saknar en vän till Annica i thiland, hon va på phiphi island och det åkte det mästa med och det är förtvivlat här hemma just nu, hennes föräldrar rest till phuket och väntar på en båt från phiphi med bara lik, det är det senaste jag vet![]()
Supermoto skrev:Fan så hemskt![]()
Lider med dig/er...
Har varit nervös som tusan för en kompis på jobbet ett tag här nu men det mesta tyder på att han var på Koh Samui över jul så jag hoppas på det bästa.
TERMINATOR skrev:jag kanske kommer, det beror på läget hemma, vi saknar en vän till Annica i thiland, hon va på phiphi island och det åkte det mästa med och det är förtvivlat här hemma just nu, hennes föräldrar rest till phuket och väntar på en båt från phiphi med bara lik, det är det senaste jag vet![]()
Ajfanblom skrev:jag tänkte åka ner ikväll bara för att ge terminator pengarna för hojvantarna, men kommer du inte ner så får vi ta det nästa vecka.
jag saknar oxå en gammal bekant som var i thailand. sångaren i nasum.
mario daniel som lirade bandy med oss senast känner oxå han. han var sångare i gitarist i deras bandhans tjej har dom hittat på ett sjukhus med svåra skador fast inte livshotande som tur är,MIESZKO därimot har dom inte funit än
![]()
![]()
vi har haft mycket roligt ihop
![]()
blom skrev:jag tänkte åka ner ikväll bara för att ge terminator pengarna för hojvantarna, men kommer du inte ner så får vi ta det nästa vecka.
jag saknar oxå en gammal bekant som var i thailand. sångaren i nasum.
mario daniel som lirade bandy med oss senast känner oxå han. han var sångare i gitarist i deras bandhans tjej har dom hittat på ett sjukhus med svåra skador fast inte livshotande som tur är,MIESZKO därimot har dom inte funit än
![]()
![]()
vi har haft mycket roligt ihop
![]()
Jag kan dyka upp om det blir någon mer, eller så träffas vi någonstans där det finns bättre möjligheter till fika m.mSupermoto skrev:NÅÅÅÅ![]()
Ska jag få stå och frysa utanför eller??
Ok, då säger vi så. Jag dyker upp runt 18-snåret, ok lr?TERMINATOR skrev:jag kommer, men finns det inget kaffe kan vi vara hos mej istället.
Annica ska åka till en kompis en stund så hos mej går det bra
Kyckling skrev:Ok, då säger vi så. Jag dyker upp runt 18-snåret, ok lr?
grejen är den att camilla har tvättstugan från kl 18,00 till 21,00 nu när det skulle bli dålig uppslutning så kan jag stanna hemma och ta hand om min dotter så slipper camilla släpa med henne till tvättstugan med en massa kassar mmSupermoto skrev:Men hur fan är det med uppslutningen egentligen??? Blompa?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |