Första tråden

Nu hittade en Norrköpingsbo hit också :tungan

Ahhh Perra ta det lugnt.
Tråden är ju ny så det har inte blivit nån speciell aktivitet ännu.
Skulle tro att det blir mera fart vad det lider.

Nya trådar som kan intressera kommer nog att komma upp vartefter.
Förslag på trådar som kommer skulle ju kunna vara, träffar, sommar och vinteraktiviteter, teknik, styling m.m, listan kan bli lång.

Vi gamla rävar från Norrping brukar se till att det händer nåt åtminstone 1 gång i månaden. Vi har lyckats klara av bl.a bowling och gocart med ölrunda efteråt.

Kul att nån gör slag i saken och ordnar så det kan bli många hojar som tar en sväng så fort snön har försvunnit helt.

Hörs
Roger

Tjo!
Nu ska jag ta första seriösa frågan. ;)
Jag ska handla däck till min TL1000r. bästa hitils för fram och bak bara däckena är 3500:- Någon som kan komma på ett bättre pris?
//Danne

kan bidra med lite tidsfördriv , ska montera kraschkåpor på min hoj , men har inte den blekaste vad jag ska ha för lack , ingen som är duktig på photoshop som har lust o hjälpa en ide lös hojåkare ,, lägger upp bilder så fort man får hem dem

Det har väl med årstiden att göra. alla sitter väl och skriver till tomten istället för att tjata här.
Så fort det går mot vår så vänder det nog.

Du har kanske och pyssla med i garaget efter Sviestad,,,,,,,,,,,,, :) . Har jag med ju vid närmare eftertanke.

Du har kanske och pyssla med i garaget efter Sviestad,,,,,,,,,,,,, :) . Har jag med ju vid närmare eftertanke.

Jag har lagt en filt över R1an så när jag kommer in i garaget ser jag bara TTRen och kan ge mig ut och åka utan att sakna våren allt för mycket.
För övrigt är det inte några fel på R1an, det var kåpor som försvann men jag hade fler :tummenupp
Vad håller du på med då? Var det mycket skador på din hoj?

Tjo!
Nu ska jag ta första seriösa frågan. ;)
Jag ska handla däck till min TL1000r. bästa hitils för fram och bak bara däckena är 3500:- Någon som kan komma på ett bättre pris?
//Danne

jag ska åka och hämta ett set hos Mark jennings nån gång framåt slutet på vintern, jag brukar ha vägarna förbi norrping rätt ofta så det går nog att ordna på nåt bra sätt. skicka pm om du är intresserad.

KUL med lite nya vindar, nu har man 2 ställen att kolla av och skriva en massa strunt.:tummenupp

Vilka var dom 2 tappra människorna som puttrade runt idag!? Såg dom på Kungsgatan:tummenupp Ducce och Sp1.Såg jäääävligt kallt ut!:näsblod

Last edited:
se där ja. kul med ett gemensamt för lkpg/nrkpg.. nu kanske det blir lite mer aktivitet i lkpg oxå.. men ska försöka hänga på er i nrkpg några gånger i vår oxå.. :tummenupp

Hej,jag tänkte försöka tillföra så mycket åtvidabergsk bonnighet som bara är möjligt i den här forumdelen(hoppas det retar nån "storstadsbo").:D

Back