Ett litet test,prova gärna!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Här kommer ett test som verkar lätt men som är helt omöjligt, i alla fall
för mig... Prova gärna många ggr.....

Proof that the same side of our brain cannot do 2 different things at
once...
While sitting at your desk make clockwise circles with your right foot.
While doing this, draw the number "6" in the air with your right hand.
Your foot will change direction.

Jo, det går (edit: långsamt/med koncentration) :3freak men vad f*n - man är väl inte kvinna :confused:

/F. :whip

Last edited:
Det går men det är inte lätt.
Första gången tyckte jag att det va skit lätt, tills jag kika ner... Jag snurra motsols trots att jag starta medsols.

stridspiloter får väl göra såna saker....men man tränar juh det när man kör bil juh....

Cyanid, du fuskar väl inte genom att skriva sexan nerifrån och upp ? Väldigt mycket enklare då :)

Det finns flera sådana där grejor...som att snurra händerna åt två olika håll framför magen. Man måste snurra runt en horisontell axel och peka med fingrarna mot andra handen...( jobbigt att förklara, men gör ni rätt så lär ni inte klara det)

Conrad skrev:
..., men gör ni rätt så lär ni inte klara det)

:D Gör man rätt så har man ju klarat det. :D

Fasiken vad svårt det var. Är det lika svårt för kvinnfolk? Kan ingen testa på sin flickvän eftersom ingen mc-donna verkar vara närvarande.

Det är manligt att bara göra en sak i taget :tummenupp

Det var svårt som satan :p

En bild säger mer än tusen ord :D

Bifogat

• 112-1213_img.jpg
    112-1213_img.jpg
    96.7 KB · Visningar: 259
stackars pojkar, ni kan inte ha det lätt. :rolleyes:

prova att klappa er på huvudet samtidigt som ni stryker er på magen. det kanske går istället.

hmm ska jag vara ärlig eller ska jag ljuga???

Jag klarade det inte, harförsökt nu i timmar, men klara det fortfarande inte :rodnar

Klarade det på tredje försöket. Ett tips är att initiera den vändande delen av sexan i ett "taktiskt" läge i förhållande till var högerfoten är när den beskriver cirkeln.

Tänker inte ens försöka! Så fort det har med sex att göra tappar jag koncentrationen!

Back