GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag biktar mig
Mitt första ERF med Team AuguSunBrink på Knudan gick sådär, ERF:et startade vid lunchtid, men på förmiddagen hade jag kört R-1000 och Alkahai kört R-600, en mycket osmart start på dagen eftersom när starten på ERF:et gick så stod Brink utan hjul på Alkahais hynda 600RR, panikmeck och ut med Alkahai fem varv försenad, ta det lugnt däcken är kalla manade Brink, med ett vrål kör Alkahai ut på rakan och klotar på första varvet.
Efter en lång stund kommer en dammig pilot med en skrotig hynda gåendes i depån, panikmeck igen med silvertape och metalliskcement, in till bes. där dom manar oss att hålla koll på ev. oljeläckage.
Brink rullar ut, vi ligger toksist eftersom vi tappade 45 minuter på meck, men Brink kör som en raket och det gör även Alkahi nu när däcken är varma, jag däremot kör på safe eftersom jag redan är trött.
Vi går i mål på 23:e plats och det är skitbra med tanke på allt vårat strul.
Sensmoralen är att inte tävla innan tävling, samt att vara bättre förbereda.
Mitt första ERF med Team AuguSunBrink på Knudan gick sådär, ERF:et startade vid lunchtid, men på förmiddagen hade jag kört R-1000 och Alkahai kört R-600, en mycket osmart start på dagen eftersom när starten på ERF:et gick så stod Brink utan hjul på Alkahais hynda 600RR, panikmeck och ut med Alkahai fem varv försenad, ta det lugnt däcken är kalla manade Brink, med ett vrål kör Alkahai ut på rakan och klotar på första varvet.
Efter en lång stund kommer en dammig pilot med en skrotig hynda gåendes i depån, panikmeck igen med silvertape och metalliskcement, in till bes. där dom manar oss att hålla koll på ev. oljeläckage.
Brink rullar ut, vi ligger toksist eftersom vi tappade 45 minuter på meck, men Brink kör som en raket och det gör även Alkahi nu när däcken är varma, jag däremot kör på safe eftersom jag redan är trött.
Vi går i mål på 23:e plats och det är skitbra med tanke på allt vårat strul.
Sensmoralen är att inte tävla innan tävling, samt att vara bättre förbereda.