ERF-kalendern är klar!

Mille-R skrev:
Ingår inte Endurance-tävlingen på Bike-Week den 23/7 i ERF i år?
Tror att det förhandlas om det, men är inte säker. Jag tror dock att det ligger för nära Mo i Rana tidsmässigt för att man ska ha med det i serien.

Bra att det blev färdigt med datumen.
Bor man i Uppland känns det som en "skåne serie" med undantag för moirana och för inte att tala om dom som har 30 mil till. Förstår om det kan vara svårt att få allt att stämma men rätt många bor ovanför örebro då är Knutstorp x 2, Anderstorp´x 2 och falkenberg nästan hela serien där.
Gnäll kanske men ska du sen åka lite Sm så blir det ett grymt åkande för många.

Hoppas på en bra sommar och riktigt rolig Erf.

Mam skrev:
Bra att det blev färdigt med datumen.
Bor man i Uppland känns det som en "skåne serie" med undantag för moirana och för inte att tala om dom som har 30 mil till. Förstår om det kan vara svårt att få allt att stämma men rätt många bor ovanför örebro då är Knutstorp x 2, Anderstorp´x 2 och falkenberg nästan hela serien där.
Gnäll kanske men ska du sen åka lite Sm så blir det ett grymt åkande för många.

Hoppas på en bra sommar och riktigt rolig Erf.
Håller med, men det finns inte så många banor att välja på i uppland. Själv har jag bosatt mej strategiskt, jag har 5 mil till falkenberg, 7 mil till a-torp och 9 mil till knutstorp :banana

Nej här finns det inget och det är inte det jag menar, kan visst åka en bit men tråkigt att varken Karloskoga, Linköping eller Mantorp kunde bli ett alternativ. Midlanda i Härnösand är en riktigt bra bana,lite kort kanske men rolig.

Som sagt hoppas det blir en riktigt bra sommar

Mam skrev:
Nej här finns det inget och det är inte det jag menar, kan visst åka en bit men tråkigt att varken Karloskoga, Linköping eller Mantorp kunde bli ett alternativ. Midlanda i Härnösand är en riktigt bra bana,lite kort kanske men rolig.

Tycker oxå att det var tråkigt att gelleråsen försvann, men det är saker som ligger mellan Luff och Brånalt.

Nr:18 skrev:
Tycker oxå att det var tråkigt att gelleråsen försvann, men det är saker som ligger mellan Luff och Brånalt.
Blir ni samma konstallation i år???

Peder Rosberg skrev:
Blir ni samma konstallation i år???
Nix. Jag och skalman som ordinarie, Peter Marcussen och Andreas Mårtensson turas om på tredjeförarplatsen. Mårtensson kör när det inte krockar med EM

Mam skrev:

Solør MCK försöker att ordna ett fyra timmars lopp söndag 20 juni.

www.solørmcklubb.net

Kanske Vålerbanan i Norge utanför Elverum är närmre?

Nr:18 skrev:
Nix. Jag och skalman som ordinarie, Peter Marcussen och Andreas Mårtensson turas om på tredjeförarplatsen. Mårtensson kör när det inte krockar med EM
Men ciklen då?? samma knarr???
Snabb tankning??

Peder Rosberg skrev:
Men ciklen då?? samma knarr???
Snabb tankning??
Hojen blir den som Lars Rulffs körde 2002 fast med en annan motor. Det kommer bilder om ett litet tag, målet är 185+ på hjulet. Snabbtankning byggs denna veckan.

FAN FAN FAN FAN FAN FAN :huvet
Att jag inte lagt märke till det innan knutstorp 11/6

pojkspoling som jag är tar jag studenten den 10/6 :eek:

Back