E-Type live...

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
Ja, då har dagen kommit då jag hörde E-Type live...
Var ungefär så värdelöst som jag trodde...
:näsblod

Ok, några hits har han. Kommer man ej ifrån...
Men SJUNGA kan han inte... han får dra på med bra mycket bomber för att locka bort uppmärksamhet från sig själv...

ähh! Jag tycker han rockade som faan... äntligen lite drag! :tummenupp

Sen är väl inte rösten den bästa, därför han har 2 sjönsjungande damer som backup! :yoparty

foppa skrev:
Ja, då har dagen kommit då jag hörde E-Type live...
Var ungefär så värdelöst som jag trodde...
:näsblod

Han va ju askass, men det va alla andra med! E-type kändes dock mest malpalcerad...

Milla skrev:
Han va ju askass, men det va alla andra med! E-type kändes dock mest malpalcerad...

malplacerad var ordet...
som en surströming på julbordet...

Malplacerad, men underhållande. Jag gillar killen. Musiken är bra att träna till och han är OK att titta på.
Om han av någon anledning skulle bli hemlös skulle han kunna få bo hos mig... :hihi

de va väl tur att Mikkey Dee :tummenupp va där så de blev lite stil på grejjen, menar ett gäng bögar å flator e väl inte så mkt att hänga i hjulgranen..... :kocko

Flamma77 skrev:
Malplacerad, men underhållande. Jag gillar killen. Musiken är bra att träna till och han är OK att titta på.
Om han av någon anledning skulle bli hemlös skulle han kunna få bo hos mig... :hihi

Tur att smaken är delad, hos mig får han då inte bo!!! :lol

Mr J skrev:

Sen är väl inte rösten den bästa, därför han har 2 sjönsjungande damer som backup! :yoparty

Instämmer...... :yoparty

Mr J skrev:

Rockade?????

Tyckte han mest krälade omkring på golvet, eller lekte pajas :lol

Back