Dra i skinnet grabbar!

YES!
Förut har man ju alltid trott att man ska få håriga handflator å det vill man ju inte. Så även om det varit lite lockande har man ju inte tordats göra det. Men det får man tydligen inte och nyttigt ska det vara dessutom.
Här ska testas!

Jag såg precis artikeln hos dn.se och var på väg att posta den här för att rädda så många sporthojsfrare som möjligt till ett långt och aktivt liv.. Men konstigt nog så.. kom Kongo före mig.
:D

Bikerbitch skrev:
Ah, ännu ett skäl till att samlaga mera :rock
"Att ha samlag har däremot inte samma skyddande effekt, menar forskarna. Då finns det nämligen risk att man får könssjukdomar, som i sin tur kan orsaka prostatacancer."

Sorry men du får nog hitta på en bättre ursäkt än så. ;)

Estremo skrev:
"Att ha samlag har däremot inte samma skyddande effekt, menar forskarna. Då finns det nämligen risk att man får könssjukdomar, som i sin tur kan orsaka prostatacancer."

Sorry men du får nog hitta på en bättre ursäkt än så. ;)

Risken är minimal att åka på en könssjukdom när man har fast förhållande så därför, i mitt fall, så är det bara att samlaga vidare, fast ännu mer :fakta

Bikerbitch skrev:
Risken är minimal att åka på en könssjukdom när man har fast förhållande så därför, i mitt fall, så är det bara att samlaga vidare, fast ännu mer :fakta

Minimal?? När sådär 30% av alla i fasta förhållanden en eller annan gång är och leker på "förbjuden" mark?

oFFkeFF skrev:
Minimal?? När sådär 30% av alla i fasta förhållanden en eller annan gång är och leker på "förbjuden" mark?

Minimal i mitt fall. Grabbarna vet vad som väntar om dom prasslar på annat håll.. Mohahahaha. Det blir pungskrap med FWS.en, hårt o skoninglöst.
Äh, ännu har jag som tur är inte råkat ut för någon idiot till pojkvän som väljer att använda schnasen som hjärna o har sex med en annan tjej. Och jag hoppas jag slipper det i framtiden också, sådant sårar antagligen förjäkla mycket.

För första gången har forksare kommit på något som både är roligt och nyttigt, jag tror jag säljer hojen och rullar skinn på heltid!. :D

Bikerbitch skrev:
Minimal i mitt fall. Grabbarna vet vad som väntar om dom prasslar på annat håll.. Mohahahaha. Det blir pungskrap med FWS.en, hårt o skoninglöst.
Äh, ännu har jag som tur är inte råkat ut för någon idiot till pojkvän som väljer att använda schnasen som hjärna o har sex med en annan tjej. Och jag hoppas jag slipper det i framtiden också, sådant sårar antagligen förjäkla mycket.

Hoppas att du har rätt för det kan komma upp lång tid efteråt...

Men klart att man ska ha sex det säger sig själv..... :hej

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back